2013. április 23., kedd

Valentina

Ő a középső, a hús a hamburgerben, a krém a krémesben, (aki megmondja honnan vettem ezt, kap egy pirospontot).

Ő volt az első a családból, aki megölelt, akinek érdekes voltam. Amikor skypoltunk az anyjával, ő maradt a gépnél és nagyon büszkén mondta, hogy már hét éves. Ő a családban a jó kislány, a rendszerető, pontos, akivel nincsen baj, aki nyugodt, kiegyensúlyozott, aki nem kérdőjelez meg semmit. Nagyon ritkán látom sírni, és mindig mosolyog a szeme, meg az arca. Szerintem egyébként szép kislány, és szép nő lesz belőle. Ő lesz az, akinek semmit se kell tenni azért, hogy szeresség a fiúk, csak belenéznek a bogárszemeibe és levette őket a lábukról.
Nagyon szereti a testvéreit, ritkán kezdeményez veszekedést, és ritkán megy bele játszmákba. Ő a legbújósabb a családban, szerintem ha tehetné mindig megölelgetne valakit. De egyébként nagyon érzékeny kis lelke van, a múltkor sírt hazafele, mert hiányzott neki az anyja.
Szombatonként ő kel fel elsőnek a gyerekek közül (vagy Nino..) és mindig elmeséli mit álmodott éjjel, hazafele is mesélni szokott, hogy mit csináltak aznap (én csak megkérdezem, belőle meg ömleni kezd a szó), hihetetlen nyílt kislány, könnyen barátkozik, és olyan igazi gyerek, gyerek vágyakkal. Azt hiszem ő kérte el először a telefonomat játszani (ami most nem is tudom hol van, mert valaki mindig elkéri...). Ő kért először arra, hogy varrjak neki is babát (varrtam) és hihetetlen boldog volt vele. Pedig fele olyan szép nem lett, mint a varázsló, de nem is varrtam másfél hétig, csak négy napig.:)))
Viszont csinált neki ruhát, arcot, és néha látom, hogy vele alszik, ami megvallom őszintén baromi jó érzés.
Ő hívott Momót nézni is, mert egyszer említettem, hogy szeretem azt a könyvet. Amikor jöttünk haza az iskolából, mindig lemaradt hozzám, nem szaladt előre, mint a nővére, őt nem zavarta, hogy énekelek útközben, sőt beszállt, és ugrálva mentünk hittanra. Sokkal lassabban is beszél, mint a többiek a családból. Kicsit valahol  saját húgomra emlékeztet, ő volt ilyen brutálisan nyugodt gyerek. (Aztán mi lett belőle:DD)
Jah és rettentő segítőkész is. Meg szeret tanulni. Tanultam vele (matekoztunk is meg nyelvtanoztunk is) és viszonylag hamar rájött a megoldásokra, csak kicsit kellett magyarázni. Ha szakmai szóval jellemezném, átlagos tudású kislány.
Nagyon nagy szíve van, és könnyen bízik az emberekben. Legalábbis azokban, akikben láthatóan a szülei is. Egyszer mesélte Isabelle, hogy mindig volt aupairjük, amióta Vale az eszét tudja. Így azért annyira nem meglepő dolog ez.

Szeretném tudni az ő élete hogyan alakul majd, mikor lesz rendetlen (már mutatkoznak jelei), merre halad majd tovább. Mert egy ilyen típusú kicsi lányból, annyi minden lehet még.

Ha választhatnék diákot az osztályomba, őt szívesen választanám (mind a hármat).

1 megjegyzés:

  1. Esztiféle kiscsajnak tűnik :) Kár, hogy nem valószínű, hogy valaha is találkoznának :/

    VálaszTörlés