2012. szeptember 4., kedd

Alvás

Tegnap este úgy döntöttem, hogyha reggel esik, akkor legalább tízig alszom. És lőn. Nem esett nagyon, de mivel nincsen vízálló cipőm, így nem indultam útnak, inkább aludtam még. Kicsit betegnek érzem magam, nem tudom ez mitől van. Valószínűleg valami allergia lesz egyébként. Ma egész nap fáradt, nyűgös voltam. Semmihez se volt kedvem. Mivel a héten délutános vagyok, ezért pihiztem még reggel. Aztán a család elment valahova, én meg megterítettem az ebédhez, pakolásztam, ültem a gép előtt, olvastam. Aztán főztünk (végre én fűszereztem a husimat.:DD). Jött a nagymama, Isabella meg elrobogott dolgozni (van neki is robogója). Nino ma egész nap hisztis volt. Semmi nem volt jó neki, akármit próbáltunk a testvéreivel és a nagymamájával. Baromi szar volt tehetetlennek lenni. Magyarul sem tudom ilyenkor megnyugtatni a gyerekeket, hát még olaszul... Nem éreztem jól magam emiatt. Mikor végre elaludt, még prüntyögtünk egy kicsit, aztán hazaért Giorgo és Nino is lassan felébredt és tovább sírt. Mivel az apja sem tudta megnyugtatni, csak a lányokkal indultam el a térre. Itt nincsen játszótér, csak egy tér, ahol lehet rohangálni, görkorizni, labdázni. Jó lenne ha találnék egy játszóteret....
Este meg segítettem főzni, meg terítettem. Ja ma egyedül pakoltam be a mosogatógépbe és sikerült el is indítani és nem rontottam el! Holnap meg mosni fogok, meg teregetni meg porszívózni,meg kitakarítom a fürdőszobát. Majd teszek a telefonomra jó kis takarítós muzsikát és hallgatom közben.

Nehéz dolog ez az aupairkedés. Ma megint eszembe jutott, hogy haza akarok menni. Már kinyaraltam magam:)))

Ja és rettentő álmos vagyok.. Ez normális?


5 megjegyzés:

  1. simán lehetsz álmos attól, h. az agyad próbálja feldolgozni a csupa új információt - új a hely, a napi rutin, a tárgyak, az emberek körülötted... hogy ne is említsem h. egész nap másik nyelvet hallasz, sőt használsz ;-)
    én Dániában az első kb. 2 hétben lazán 10 órákat aludtam, és így is fáradt voltam. :D

    VálaszTörlés
  2. De én egyébként is 10 órákat alszom:DDD

    VálaszTörlés
  3. Azt mondják a weboldalak, hogy vhol az Old port városrészben van playground, de nekem nagyon gyanús, hogy az igazából vidámpark, nem játszótér.

    VálaszTörlés
  4. Azt kihagytad, hogy Nino a skypeon integetett a Szedernek. Pedig fontos. :D

    A betegség-érzés is simán lehet attól, hogy új hely, új kaja, új levegő, új bacik, nameg a folyamatos idegfeszültség. Majd beleszoksz.

    VálaszTörlés
  5. Alyrnál a pont. Más levegő (ráadásul tengeri!), idegen nyelven kommunikálás naphosszat - rettentően lefárasztja az agyat! Ezért vagy éhesebb is, mint máskor, az agyad követeli a tápanyagot a munkához.

    Kitartás, olvasd csak vissza a márciusi blogom, ugyanezeket írtam kb...
    Szurkolok!

    VálaszTörlés