2012. szeptember 5., szerda

su skype

Tegnap este éppen Alyrral beszélgettem skypon, amikor bejött Nino. Na gondoltam gyorsan megmutatom Alyrnak. Ő meg megmutatta a Szedert.:) Nagyon tetszett Ninonak a bua, bua (olyan, mint nálunk a vau vau). Aztán akkor is bejött, amikor Anyuval beszéltem, szóval anyu most már láthatta Ninot, Valentinát meg a szülőket. Remélem megnyugodott egy kicsit, hogy nem esznek meg engem itten.

Ma Nino sírására ébredtem. Nem volt jó érzés. Egész délelőtt nyűgös volt és senki se tudta megnyugtatni, se az apja, se a testvérei (én szabad vagyok délelőtt, de azért próbálkoztam én is, kevés sikerrel).
Ebéd után aztán hazajött Isabelle és elvitték a gyerekeket valahova, hogy én nyugodtan takaríthassak. Arra kellett rájönnöm, hogy a piros telefonom a tökéletes mp3 lejátszó. Próbáltam a másikkal is, de annak nagyon halk a hangja és nem hallottam a porszívótól.
Először betettünk egy adagot mosni és Giorgo mondta, hogy lehet, hogy nem centriz ki a gép rendesen, mert kb. 13 éves. Akkor tekerjem a 9-es progira és majd kicentriz az. Oké.Miután kiporszívóztam mindenütt, szépen felmostam, ami egy külön kaland volt, ugyanis itt nem a wileda felmosó fej van, hanem a partfisnyél+rongy verzió. Mivel még mindig fáj a jobb kezem, ezért nem tudtam kicsavarni a rongyot normálisan. De megoldottam úgy, hogy csak kicsi vizet tettem rá és akkor jó volt. Szóval felmostam az egész lakásban,  aztán gondoltam kiszedem a mosógépet. Aha persze... Naná, hogy  nem centrizett ki. Ollé. Akkor még van egy kis időm, vasaljunk. Baromi régen nem vasaltam már, mert otthon nem szoktam. Rá kellett jönnöm, hogy ha az embernek jó vasalója van, akkor hip-hop készen lesz. Mire befejeztem, a mosógép is készen volt és teregethettem. Haláli élmény kiteregetni az ablakon a lepedőket.:DD Ki kell hajolni és csipesszel odafogni. Azon filóztam, mi lenne ha leesne, mehetnék az alattunk lakóhoz, hogy adja vissza.:D De nem ejtettem le, viszont ezt a mutatványt még gyakorolni kell. Vajon azok, akik Budapesten kiteregetnek az ablakon szintén olaszok-e?:)) Albertfalván is van, aki kitereget.:)
A többi ruhát persze normális fregolira tettem. Meguzsiztam és elkezdtem nézni a Borgiák utolsó részét. Megdöbbentő volt. Ha eddig nem tudtam volna, hogy Jeremy Irons egy zseniális színész, most már teljesen biztos lennék benne. Nem akarok spoilerezni, de ilyen megtörtséget én még életemben nem láttam. Még Theoden szemében sem, amikor rádöbben, hogy meghalt a fia... Komolyan. Brutális.

Aztán mindenki hazaért, megvacsiztunk. Megtudtam, hogy a családnak már volt magyar aupairja, aki csinált nekik rakottkrumplit. Meg, hogy biocsalád. Ez úgy derült ki, hogy a mosogatógépbe olyan bigyót raknak, ami "naturalmente". Valsz. ezért nincsen mikrójuk sem. Erről mondjuk eszembe jutott ma, hogyha fájni fog a fülem, akkor vajon miben melegítem meg a sópárnát amit hoztam magammal? Vajon a sütő alkalmas-e rá...
És Nino is kezd elfogadni. Lassan de biztosan haladunk affelé, hogy játsszunk. Ma legalább 15 percig tartottam, ameddig ő az apró mütyűrökkel babrált a szekrényben. Merthogy a szekrényben van egy komplett babaszoba, mini tárgyakkal, de minden van a kispohártól (kb, 1 centis) a kiswcn át a kis konyháig minden. Ezzel babrált nagyon elmélyülten. Minden kinyitott majd becsukott. Szeret babrálni a dolgokkal.

Ami viszont rossz, hogy tökre úgy érzem, hogy lassú vagyok. Mint akit félgőzzel működik. Lassan teszem el a dolgokat, lassan állok fel a székről, mindent lassan csinálok. Nem szeretek lassú lenni. Nem jó érzés.
Most nagyon távolinak tűnik még a karácsony.


Ja és nagyon nagyon nehéz elmondani olaszul mi is az az MTT.

2 megjegyzés:

  1. én is kiteregetek az albakon Adimnál, de eskü nem vagyok olasz :)))))))))

    VálaszTörlés
  2. Ez fura, de akárhányszor kellett elmondanom angolul, mi az MTT, valakinek, akinél az egészet az alapoktól kellett kezdeni, mindig újra kellett gondolnom és megtalálnom a szavakat. Pedig tényleg egy csomószor elmondtam már, és azért van olyan szókincsem angolul, hogy nem kellene gondot jelentsen az egyik kevenc témám, és pedig de mégis. Fura. Lehet, hogy olyan természetes nekünk, hogy nem is gondolunk rá sose.
    Az nem baj, hogy ha lassan csinálsz dolgokat. Minden új, mindent meg kell szokni. Majd ha rutinból nyomod a mosogatgépet meg a centrit, akkor más lesz. Nem mindegy, hogy egy-két dologhoz kell-e hozzászoknod vagy egy egészen más világhoz. Ok, ott is emberek élnek, ezt megengedem.

    Akarsz még néhány ilyen életet megkönnyítő bölcsességet? Csak szólj bátran!:)

    VálaszTörlés