2012. augusztus 31., péntek

Ekezetek nelkul

A mai bejegyzes ekezetek nelkul szuletik, mert meg nincsen netem, de holnap mar lesz.

Ma 8 korul keltem, ami nagyon nehezen ment, mert ejszaka vihar volt es itt picik az utcak es nagyon hangos volt. De azert tetszett. Aztan kaptam reggelire kavet meg reggelit. Itt nem tesznek a kenyer ala tanyert, a sima asztalon esznek. Nekem fura, de majd megszokom. Minden etkezeshes van sajt. Mindhez. Meg gyumolcs is.
Reggeli utan elmentunk Giorgoval (o az apuka) venni nekem ennivalot. Meg kicsit bejartuk a varost. Mint kesobb megtudtam apuka nagyon csodalkozott, hogy kepes vagyok ennyit menni, merthogy gyalog mentunk. Nagyon szep varos ez, sok kicsike utcaval, es tiszta is. Meg mindig meglep, hogy megallnak az autok, ha lelepek az uttestre. Voltunk a piacon halert, csinaltam rola kepet, majd felrakom, ha lesz sajat netem.
Utana ebed volt, husika. Ja itt koretet se sokat esznek, mar, amit mi annak hivunk. Viszont a cukor mashogy nez ki, porszerubb es barna. A reggeli is vicces, a kaveba/teaba tesznek muzlit es mindenfele magokat majd martogatjak a kenyeret. Nem esznek sokat.
Delutan szabad voltam, pihiztem, olvastam, aztan elmentem a lanyokkal boltba. Venni akartam szappant, de nem volt.
Ja a netet is megvettuk, a jelenlegi penzem egy resze elment ra, de nem baj, havi 12 eurot kell majd fizetnem, de nekem megeri. Masok masra koltik azt a penzt, en, kommunikalasra.
A csalad amugy nagyon kedves, apukaval szotarral a kezunkben beszeltunk reggel, o az olasz magyarban kereste a szavakat en a magyar olaszban. Elisa meg mindig javit ha rosszul mondok valamit. Mar konnyebben megy a beszed, mint tegnap.

Tunde kerte, hogy irjak a csaladrol. Naszoval:

Van Giorgo es Isabella ok a szulok. Mind a ketten nagyon turelmesek es kedvesek. A legidosebb lany Elisa,egy orokmozgo, 10 eves. Utana jon Valentina, aki nagyon nyugodt es aranyos, es vegul Nino (Eugeno), aki meg kicsi es meg fel tolem, de azert mar mosolyog. Megkaptam a napirendemet is.

A kovetkezo feladataim vannak:

Minden nap (hetfotol-pentekig)

Minden reggel rendberakni a konyhat reggeli utan. Elpakolni a mosogatogepbe. Figyelni a gyerekszoba rendjere. Ha kell porszivozni a konyhaban. Ebedet csinalni magamnak es Ninonak, meg a lanyoknak, ameddig itthon vannak. A nap vegen elrakodni a jatekokat. Ebed utan rendben hagyni a konyhat. Vacsorakor segiteni a teritesben.  Es vigyazni Ninora es jatszani vele.

Minden heten:
Porszivozni es felmosni a lakasban.

Neha: Teregetni es vasalni.


Ezen tul a furdoszoba is az en dolgom, de csak ritkan.


Minden delutanom szabad kettotol fel hetig, szabad a vasarnapom es nemileg a szombatom is.

Mas dolgom nincsen. A mosogatogep nagyon megkonnyiti a dolgokat.

8 megjegyzés:

  1. Annyira felüdítő lehet ott lenni :) Írjál sokat, az eddigiek nagyon jól hangzanak!

    VálaszTörlés
  2. Szurkolok hogy le tudjál küzdeni minden akadályt. Szülők még egy dolog, de kiscsajokat mennyire érted?

    VálaszTörlés
  3. Egész jól. Ha nem értem lassabban beszélnek ők is. (Közben szereztem netet.)

    Egyébként döbbenetes élmény, hogy már ma sokkal jobban értettem őket, mint tegnap.

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nincs sok feladatod, ezek teljesíthetőnek tűnnek. Nagyon sok örömet a kint töltött időhöz! :)

    VálaszTörlés
  5. És mondtad már nekik hogy Naccsasszony-az-mér-van? :D

    Dodie

    VálaszTörlés
  6. tök jó :) remélem minden rendben lesz végig, a honvágy meg kicsit enyhül majd :) a beszédbe meg majd úgy belejössz, hogy a végén hadarsz majd mint ők :)))))

    VálaszTörlés