2012. augusztus 30., csütörtök

megérkezés


Egyelőre wordben írom meg a blogbejegyzéseket, ameddig nem találok valami megoldást a net témára. Itt elég rapszodikusan van net, ha jól vettem ki Isabella szavaiból, akkor nekik csak mobilnetük van. Szóval vagy beszerzek egy mobilnetet én is, vagy reménykedem benne, hogy mindig találok wifit, bár amit most találtam az is elég érdekesen csatlakozott.

Reggel felkeltünk, Alyr elindult korábban, hogy odaérjen a reptérre kb. akkora mire én. Szeder nem jött ki az ágy alól, szerintem haragszik rám. A becsekkolás után majdnem sikerült elhagynom a repjegyemet, mert ugye ki kellett pakolni a táskából a gépet meg még pár dolgot és ez picit megkavart, de meglett minden. A repcsin sikerült ablak mellé ülni, fotóztam is rendesen, alkalomadtán felöltöm a képeket egy picasa albumba. Milánóban nagyon ügyesen meg tudtam venni a buszjegyet. A vasútállomáson viszont nem értette a bácsi, hogy mit mondok, ekkor a segítségemre sietett egy lány, akiről kiderült, hogy ő román-magyar keverék és ért magyarul, picit beszél is. Nagyon nagy segítség volt nekem, ő is Genováig jött, szóval együtt utaztunk végig. A vonaton arról beszélgettek emberek, hogy Olaszországban nem lehet munkát kapni és ez mennyire szánalmas. Csak a mérnökök és az ügyvédek kapnak rendes állást.
Az állomáson meg már várt Isabella. Busszal eljöttünk a házig (tényleg meredek).
A szobám nagyon pici. Tényleg. Éppen belefér egy ágy egy szekrény, asztal és kész is. Itt más a konnektor mint nálunk, úgyhogy vennem kell majd olyan elosztót valahol, amibe bele tudom dugdosni a töltőket. Szemben van egy gyógyszertár, ahol lehet kapni shar termékeket, most kaptam kenyeret
J Kicsit fura nekem az, hogy nincsen net, de hát ezt már hallottam másoktól is, hogy az olaszok nem úgy állnak a nethez, mint mi. Viszont, mivel nekem szükségem van netre, mert más most honvágyam van, szereznem kell valahonnan. Szerintem majd írok a genovai csajszinak, akivel beszéltem, hogy ebben segítsen egy kicsit.
A postacímet még nem kértem el, viszont, aki szeretné, hogy levelezzek vele, az írja meg a sajátját üziben, vagy e-mailen.
J
Elsőre ennyi. Nagyon fáradtnak érzem magam és hiányzik Alyr. 

3 megjegyzés:

  1. Első megjegyzés: A Windows Live programcsomagban van blogszerkesztő is, én azt használom, és kezeli a blogspot témáit is. Mellesleg könnyű vele képeket és videókat csatolni a bloghoz :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szurkolok hogy minden ok legyen :) Ügyes légy, kérj mindenféle segítséget :) Tuti vannak kinn magyarok, keress Genovában még, majd segítenek :)

    VálaszTörlés