2012. szeptember 1., szombat

Esik...

Most már kezdem unni, hogy állandóan esik... Ja most már van netem, szóval boldogság van.:)))

Nemsokára megcsinálom a picasa albumot, csak előbb el szeretnék menni a környékre fotózni, de mivel elég hűvös van kint még nem indulok neki. Szerintem majd olyan fél óra múlva. Amúgy is izomláz van a fenekemben a fel-le jövéstől:)
Ma az egész család 11-ig aludt. Én szépen felhúztam az órámat, hogy lálálá felkelek, erre senki se volt ébren.  Hát ezek után én is aludtam tovább. Persze nem olyan mélyen, mert arra gondoltam, hogyha bármikor felébrednek, akkor én is fel szeretnék ébredni.

Mivel mindent megkóstolok, amit megehetek, ma megkóstoltam a napraforgó krémet. Olyan íz van, mint annak a román édességnek, amit anyu annyira szeret, legalábbis akkor, ha eszel mellé mézet, mert amúgy keserű. Meg ettem sárgadinnyét szalonnával.

És igaza volt Orwellnek. Ha nincsenek szavaid kevesebbet gondolkodsz.

2 megjegyzés:

  1. ÁLLANDÓAN? Mióta is vagy ott?

    Itt kb úgy van, hogy egy hónapig esik, aztán 4 napig nem, aztán megint...

    Orwell aranyigazságát viszont én is osztom, teljes mértékben.

    VálaszTörlés
  2. Igazból a tenger miatt itt eleve kicsit párásabb a levegő, mint mondjuk Budapesten.

    VálaszTörlés