2012. szeptember 1., szombat

A város

Ma délután végre nem esett, ezért lesétáltam a városba. (képek itten: https://plus.google.com/u/0/photos/113800682384799294068/albums/5783234281870334769)

Lementem a kikötőbe és körülnéztem a bazársoron is. Már most tudom miket szeretnék venni. Először is egy övtáskát, aztán van olyan pulcsi itt, amire nagyon régóta vágyom, de otthon horribilis mennyiségű pénzbe kerül, itt meg nem. Nézegettem egy csomó kirakatot is. Meg az embereket.
Rettentő sok mindent láttam és csak mentem és mentem és mentem és jó volt menni. Azon gondolkodtam, hogyha szép az idő, akkor mindennap sétálok egy kicsit, ha már bringázni nem tudok.
Ugyanis itt nagyon sok a motor és az autó, viszont kevés a bicaj. Legalábbis eddig nem sokat láttam.
Rettentően sajnálom, hogy lisztérzékeny vagyok, mert annyi finomság van itt, amit nem tudok emiatt megkóstolni.


1 megjegyzés:

  1. Aaaa, tudtam volna övtáskát adni :((( Van egy nagy eastpak amit nem használok.

    VálaszTörlés