2012. szeptember 1., szombat

Vendégek

Ma csak úgy repkednek a bejegyzéseim..:))))

Az van ugyanis, hogy ma egy csomó dolog történt.

Miután hazaértem Isabella szólt, hogy vendégek jönnek este. Egy barátnője Gabriella és a másik nevet akkor még nem értettem. Gabriella fog főzni valami thai kaját.
Közben a gyerekek betették az Aladdint. Meglepően hasonló hangokat adtak a karaktereknek, mint magyarul.
Aztán egyszer csak csöngettek és belépett egy barna csuhás fiatal hapsi, akit Paolonak hívnak. Még életemben nem láttam szerzetest, meg is lepett. A gyerekek külön ettek, én a felnőttekkel a thai kajából. Valami rák volt benne, meg borsó meg bab. Finom volt, csak csíphetett volna:)) Aztán kaptam ananászt. Igazi ananászt. Teljesen más íze van, mint annak, amit otthon kapni. A többiek tortát ettek.
Igyekeztem nagyon figyelni arra, mit beszélgetnek az asztalnál, hátha tanulok belőle valamit. Meglepő módon egészen sokat értettem, de nem tudnám elmondani miről volt szó. Ja és evés előtt azt hiszem áldást mondott Paolo, én meg nem tudtam mit kell csinálni, úgyhogy nem csináltam semmit. A lakás díszei alapján a család holnap templomba fog menni. Én meg alszom, aztán sétálok.
Jó lenne találni valakit, akivel lehet találkozni. A tolkieniták nem nagyon reagálnak, a genovai ismerősöm momentán nem ér rá, máshonnan meg nem tudom van-e itt valaki.
Szeretek egyedül sétálni, nem arról van szó, csak olyan jó lenne, ha nem egyedül kéne.
Amikor Albertfalvára költöztem, akkor a Szederrel sétáltam egy csomót.

Ja igen, adjatok nekem postacímeket, mert szeretnék nektek leveleket küldeni.

Ja és történt ma valami, aminek nagyon örültem. Valentina áll előttem, néz, néz, majd minden átmenet nélkül a nyakamba borult és megölelgetett. Nagyon jólesett.

Az utcán minden második kicsi kutyát meg akarom simogatni és mindenhol ismerős arcot vagy hangot keresek...

De azért jól vagyok. Első este sírtam nagyon, azóta nem.

3 megjegyzés:

  1. Pannikám! 1024 Budapest, Rómer Flóris u. 34.
    Írj, válaszolok! :)

    VálaszTörlés
  2. sírj nyugodtan, az megnyugtat :)
    1106 Budapest Bojtocska utca 15a

    VálaszTörlés
  3. couchsurfön keresni valakit, aki szívesen találkozik veled? :) (couchsurfing.org) nekem Kolozsváron így lett társaságom időnként.

    VálaszTörlés