2013. április 16., kedd

Prosciutto


Ha van valami az olaszoknál igazán finom, na az a sonka. Vékony, mint egy hártya és hihetetlen karakteres íze van. Bármikor tudnék belőle enni, szendvicsbe külön finom. Szerintem mielőtt hazamegyek még Milánóban tuti eszem egy jó kis prosciuttós szendvicset.


Ma rettentő lassú napunk volt. Reggel felkeltem, majd vissza is feküdtem. Nino fél 10 körül ébredt, bejött a szobámba és bebújt az ölembe (előtte ültem fel az ágyon). Csináltam neki kakaót, megitta, közben reggeliztem. Aztán elmentünk megvenni a vonatjegyet Milánóba, meg játszótereztünk is. Hazafele már nagyon nagyon hisztis volt. Mostanában megint sokat hisztizik, ami baromi kimerítő. Közöltem vele, hogy otthagyom ám egyedül, ha nem jön, én megyek haza.
Jött...
Aztán délután is aludtam egy kicsit.
Elhoztam Valentinát a suliból, elvittem hittanra, és volt egy szabad órám, addig vettem egy nadrágot. Ugyanis rájöttem, hogy basszus nincsen csak a lepkés meg a török gatyám a nyárra, és hát egyik se az az állásinterjúra menős fajta (a lepkéset konkrétan csak túrázni fogom vinni), így mindenképp kell egy nadrág. Kinéztem a neten a h&m oldalán két nadrágot is, az egyik 10 a másik 20 euró. A 10 eurósból csak a szürke volt a méretemben és jobban megnézve látszott rajta, hogy nem egy tartós darab, így a húszasat vettem meg. Kicsit lelkiismeret-furdalásom van miatta, de így most már tényleg minden ruhadarabom megvan, a következő egy évre.

Holnap az utánam jövő aupairral együtt visszük el Ninot sétálni délután. Aztán mindjárt itt a hét vége.

Egy bőröndöt már bepakoltam...

1 megjegyzés: