2013. április 14., vasárnap

Pisa



Istenem gyönyörű. GYÖNYÖRŰ!!

De nem szaladok ennyire előre, (holnap lesznek képek is, meg majd öcsémék képei közül is válogatok).
Szóval még tegnap úgy indultam el itthonról, hogy vittem váltás ruhát is, hátha nem jövök már haza. Elvittem öcséméket oda, ahol Thereonnal is kajáltunk, de persze a hely zárva volt, mert mért lett volna nyitva, amikor DIREKT telefonáltam előtte, hogy nyitva lesz-e. Ja meg még ezelőtt felmentünk a hajóra, ami nagyon tetszett anyuéknak.:) Szóval kvázi tök fölöslegesen kibuszoztunk Quartoba, de legalább öcsémék látták az igazán kék tengert.
Utána a piazza delle erben ettünk pizzát, aztán felmentünk anyuékhoz és a Gergőékkel hajnali egyig beszélgettünk.
Reggel kicsit nehézkes volt a felkelés, meg az indulás, de simán elértük a vonatot (miután tudtunk kártyával fizetni, mert a Rékának nem engedte az automata levenni a pénzt...) majd venni akartunk neki szendvicset, de nem adta ki a gép, viszont miután kiadta, még mindig úgy érezte, hogy van benne lóvé, így vettünk inni is. Nagyon röhögtünk közben. Ja nagyon sokat röhögtem ám.:))
Gergőék nehezen bírták a vonatutat, én már teljesen megszoktam. Aztán végre odaértünk Pisába.
Pisa... Gyönyörű.Leírhatatlan.Csodálatos.Nem, nincsenek rá szavak mennyire csodálatosan gyönyörűen szép város. És a Csodák tere.Hát úristen. Tényleg csodák vannak ott. Mondtam a Gergőnek, hogyha fel lehet menni a toronyba, akkor felmegyünk. ÉÉééés igeeeen 18 euro/fő volt az ára, de felmentünk a toronyba bele! Ja annyira meleg volt, hogy topban voltam. De valami elképesztő volt ott fent lenni. Fent A Ferde Torony tetején. A jegy árában benne volt a Katedrális megtekintésének lehetősége is. Hát, ha láttatok még szépet. Meg voltak ott mindenféle szentek maradványai is. Ahhahaha gyönyörű volt. És a fű tényleg _olyan_ zöld, hogy arra nincsenek szavak, és olyan puha is.
Azért nem hagyhattuk ki mi sem a "tartjuk a tornyot" képeket, de én nem kézzel, hanem lábbal tartom ám. Ilyenről még úgyse hallottam, szóval Erynek üzenem, hogy nyugi, nem snassz képet csináltattam, de nem hagyhattam ki.:))
Aztán miután jól kigyönyörködtük magunkat, elmentünk a másik irányba, mint ahonnan jöttünk, és betévedtünk egy utcába, ahol volt egy bőrdíszműves srác, aki könyveket készített. Hát én majdnem bepisiltem a gyönyörűségtől, Gyűrűk Ura, Végtelen Történet igazi bőr kötésben. Ha lett volna sok sok pénzem, egyiket se hagyom ott. Csodaszépgyönyörűség volt.
Aztán találtunk egy éttermet, ahol ettünk tésztát(én is). Aztán anyu meg a Réka még elmentek ajándékokat venni, mi meg az öcsémmel beültünk egy helyre, ő sört ivott, én ananászlét és beszélgettünk.

Jaj nagyon jó hétvége volt.Ez volt a második (mármint időben) legszebb időszaka az ittlétemnek. Nagyon boldog vagyok most. Meg tudtam mutatni a családom egy részének azt, ami nekem fontos,és az olasztudásomat is használtam és aah...

Szegénykék még a reptéren vannak, míg én itt ülök pizsamában az ágyamon.


Köszönöm és százszor köszönöm nekik, hogy eljöttek!!

Képek csak holnap lesznek, mert lemerültek a telefonjaim.

4 megjegyzés:

  1. Még mindig be vagyok zsongva.:)))
    Rettentően belelkesültem.:) A napfény, a jó idő, a város, a családom, a sok nevetés és beszélgetés, istenem... Azt hiszem most már készen állok a hazamenésre.:)

    VálaszTörlés