2013. április 17., szerda

Nervoso (hisztis)

Legalábbis ezt a szót használják itt arra, ha valaki HISZTIS.
Nino ma hihetetlen, iszonyatos, borzalmas hisztiket vágott le.
Nem ez nem jó.Ma sehogy máshogy nem kommunikált csak hisztivel.
Reggel úgy kelt, hogy kiabált, hogy "mama mama mama" ómondom de jól indulunk... Megcsináltam neki a tejet, megitta, majd kiabált tovább. Aztán még kicsit sikítozott is. Majd feküdt az ágyában, meg játszott. Én épp a konyhában reggeliztem, amikor kijött visítani (és tényleg csak visított). Kérdeztem, hogy kérsz valamit? Tejet? Biscottit?Másik cumit? Mit szeretnél? De csak visított hogy oaaoaaaoaaa. Menjek be veled a szobába?Mit szeretnél? Hát, hogy mit akart az nem derült ki, mert 10 perc után meguntam az oázást és beraktam az ágyába (újfent). Tettem vettem, amikor kijött, visítva, csapkodva. Megpisiltettem(ordított), és visszavittem a szobába mesét nézni (közben ugyanis takarítottam VOLNA).Na akkor egy ideig nyugi volt. Aztán megint visított, meg sikított. Nem akarta elhinni, hogy nem lehet bemenni a konyhába mert felmostam és még vizes(mondtam, hogy akkor menjél be majd meglátod, hogy vizes lesz a zoknid) na akkor azért visított. Beszélni ma egyáltalán nem beszélt... 20 perc újabb visító roham után (fogalmam sincs mit akart) megint betettem az ágyba és közöltem vele, hogy OTTMARADSZ,ameddig le nem nyugszol. Fél óra múlva jelent meg, hogy megnyugodott. Ebédelni az istennek se akart, hát mondom nem baj ÉN akkor is eszem. Na akkor ezért volt a hiszti. Hazaért az anyja, mondtam neki, hogy Nino ma iszonyat hisztis. Hát nem volt boldog ő sem.
Ma délután mentek sétálni az új aupairral, remélem ott nem vágta földhöz magát a gyerek.:DD
Aztán itthon voltam velük egyedül, bejön a kiskölyök, hogy pappa pappa, mondom ??? hát ő éhes...Jó de mit akarsz enni? ppappapaa. Nézek rá, hogy nemértem. Valentina se értette. Újabb hisztiroham de olyan, hogy állt a wcm ajtajában és sikított. Megint betettem az ágyába (mellesleg simán kijön belőle), hogy mostmáraztánténylegrohadtulfejezdmárbe!
Azóta nyugi van. Végigmutogattam neki a konyhában a kajákat amúgy, hogy vajon melyiket ahajtja enni, de nem derült ki.
Ja meg cumit is kért, de csak mondogatta, hogy cumiii cumiii cumiii, mondom ééés mit akarsz a cumival? Cumiii cumiiii.... Aztán nagy nehezen kinyögte, hogy keressünk cumit...

Szóval ma, überborzalmas napunk volt... S ez nem az első az elmúlt időszakban....

2 megjegyzés:

  1. Nem lehet, hogy az az oka, hogy tudja, hogy elmész, most meg ráadásul az új lány is ott van, és az megint egy újdonság, amit meg kell szokni? Addig is ilyen volt, amíg téged megszokott.

    VálaszTörlés
  2. De ez is biztos benne van. Az új lány amúgy nem lakik itt.:)

    VálaszTörlés