2013. április 18., csütörtök

Perché? (miért)

Nagyon sokan kérdezték meg tőlem az utóbbi időben, hogy miért nem jövök vissza ide. Mert hát itt szeretnek (Nino biztos), kapok enni, van tető a fejem fölött, kapok pénzt is, szóval miért is nem jövök vissza?

Több indokom is van.
1. Itt akkor is csak egy alkalmazott vagyok, nem a család tagja, még ha nekem baromi nagy mázlim is van velük, mert érdeklődőek, kedvesek, meg, hát olvastátok milyenek na.:)
2. Ezek a gyerekek nem az én gyerekeim, akármennyire is szeretem őket.
3. Nem vagyok szabad. Nem mászkálhatok akkor pucéran a lakásban, amikor akarok, nem hallgathatok hangosan zenét, nem tudok filmeket nézni, csak fülessel, nincsen rendes netem sem.
4. Hiányozik a családom.
5.Hiányoznak a barátaim. Mind, az összes.
6. Otthon szeretnék élni és dolgozni, akkor is ha tudom, hogy baromi nehéz, most otthon.De én magyar vagyok, és magyarul akarok beszélni a hétköznapokban, magyarul vásárolni, magyarul ügyintézni, magyarul elmondani a dokinak, hogy hol fáj.
7. Van otthon egy csomó feladatom. Például beszélni az albérlőimmel, akikkel még nem is találkoztam soha.
8.Nagyon szép ez az ország, de nem az otthonom.
9. Szeretném elkezdeni (megint) a saját életemet élni.
10. 26,5 évesen, azt hiszem öreg vagyok már aupairnak.

1 megjegyzés: