2013. április 17., szerda

Le lettere (levelek)




Nagyon szeretek levelet, képeslapot kapni.Szeretem megérinteni a másik ember kézírását, olvasni a betűit, mert olyankor egy kicsit olyan, mintha ő is ott lenne. Minden alkalommal, amikor levelem érkezett rettentő boldog voltam (a csomagban lapuló leveleken meg még sírtam is örömömben). Szeretem nézni a postaládát, hogy lapul-e benne nekem valami, kibontani lassan, mint egy ajándékot, hogy mit írt benne, aki küldte.
Írni is szeretem a leveleket (egy stócnyi el nem küldött van itt nálam... régebben egy komplett füzet megtelt ilyen levelekkel).
Mert az e-mail előbb-utóbb de elvész, de ezeket a lapokat el tudom tenni, kicsi szalaggal átkötve, mint a szerelmetes filmekben, egy kis cipő dobozba, hogy ha majd unokáim lesznek, ugyanolyan örömmel olvashassák őket, mint én a nagyszüleim levelezését.

Hiányozni fog, hogy nem kapok többet levelet.

Viszont a születésnapokra ezentúl is képeslapokat fogok küldeni.:)

4 megjegyzés:

  1. Otta enyémek!!!!
    Neked jó írni, mert neked lehet bolondosat, meg dekorálni a borítékot, amit szeretek :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! :)
    Meg az egész elképzelés is csak valahogy nem működik nekem:
    a 20.000 (húszezer! - és ez csak a privát és nincs benne a cégesből majdnem még egyszer ennyi) e-mailemből bármelyiket megtalálom néhány másodperc alatt, viszont a kb. 20 kapott levelem már most, mindössze két költözés után össze vissza hánykódik és biztos nem marad meg az unokáknak.

    VálaszTörlés
  3. Mc:Nekem a gyerekkori levelezőtársaimtól kapott leveleim is megvannak még.:)
    A levélírásban pont az a szép, hogy van rá időd, nem kapkodod el, és sokkal személyesebb, mint egy e-mail. Ezeket, amik a képen vannak, mind be fogom tenni szépen abba a dobozba, amibe az itt szerzett többi emlékem van. A naplóim is mind megvannak 13 éves korom óta (és ezt a blogot is ki fogom nyomtatni és beköttettem. Talán belekötöm a leveleket is.)

    VálaszTörlés