2013. április 22., hétfő

L'ultimo lunedí (utolsó hétfő)

Reggel kivételesen sikerült felébrednem nyolckor, pedig egyig még Harry Potterrel voltam elfoglalva meg azzal, hogy Edevis tükrét sem így hívják olaszul:( Igazából zavarnak ezek az átnevezések (igen tudom a magyarban is vannak...) Gondoltam itt is úgy lesz a tükör neve, mint a magyarban, hogy az első szóból de nem.
Szóval reggel normálisan sikerült felkelni, kimentem a fürdőbe, emberré varázsoltam magam, majd visszaültem az ágyamba naplót írni, meg olvasni, mivel Nino még aludt. Giorgo elment vásárolni, szóval nyugi volt. Nino 10 körül kitotyogott a szobából, hogy Mama mamamamamamamaamaaamaammamamaaa. Jó fél óra volt mire teljesen felébredt és megnyugodott. Kirakóztunk meg dalolgattunk, aztán rá akartam adni a zoknit, na akkor kitört a hiszti. Próbáltam kicsit később, (sikerült is) na akkor is volt hiszti, az az igazi földhözcsapós. Aztán, amikor el akartam menni pisilni, újabb adag hiszti. Hát valami élmény úgy pisilni, hogy Nino az ajtó előtt visít. Az még nagyobb, amikor egy másik alkalommal bejön és ő is pisil:D
Az utolsó hisztinek akkor lett vége, amikor itt ült az ölemben és rajzolt a filctollaimmal (textilfilcek) mindenfélét és el is magyarázta nekem mi micsoda, lerajzolta a játékait, signor balena-t, teddyt (ő bau piccolo utódja), meg a ronda napot (az egész oldal fekete lett). Szóval jól elvoltunk azért. Utána rajzfilmet nézett én meg tettem a dolgom.

Elisa csinált eperlevet, amiből kaptam én is:))

S most megérkezett az orosz vendég csaj, aki a fürdőt fogja használni, meg megkapta a kulcsomat, és itt van Tea is, szóval teljesen szabad vagyok.:) Csak nem megyek sehova, mert ronda idő van kint. 


1 megjegyzés: