2013. március 24., vasárnap

Torino első felvonás

Tegnap nagyon ügyesen elértem a vonatot, és megérkeztem Torinóba. Az első reakcióm az volt, ahogy sétáltunk, hogy olyan, mintha Budapesten sétálnék az Andrássy úton. Baromira városnak néz ki.
Ahol alszunk, van egy francia srác is, aki szerencsére beszél olaszul, így tudok vele kommunikálni.
Délután először találkoztunk egy figurával, aki gyorsan körbevitt kocsival egy-két helyen, amivel nekem csak az volt a bajom, hogy tényleg gyorsan mentünk és nem tudtam rendesen körülnézni. De azért majd lesznek képek, amiket felrakok.Ja a helyi kutya mindenkit meg akar dugni, engem kivéve.Nem tudom ezt mivel értem el nála, de engem békén hagy.
Szóval láttam a polenta szelet alakú házat, meg Torino azt hiszem legmagasabb helyén is voltunk, ahol képes voltam megkérdezni mi a folyó neve...
Aztán a bazilikát is megnéztük, de csak kicsit.
Után este elmentünk bowlingozni. Utoljára Drizzttel, Pókkal és Rayannal bówlingoztam kb. 9 éve. Ehhez  képest egész ügyesen csináltam. Közben persze beszélgettem emberekkel.
Aztán kitalálták, hogy menjünk át valami helyre (ekkor már majdnem éjfél volt), ahol kaptam forrócsokit és még hajnali kb. kettőig ott voltunk. Na ott beszélgettem ugyanazzal a figurával, aki furikázott minket, mindenféle számítógépes játékokról meg elmeséltem, hogy kell szereznem Torinós üveggömböt meg felespoharat (hogy az üveggömb neve hogy jutott eszembe olaszul fogalmam sincs...).

Aztán nagy nehezen hazajöttünk, és én két tüsszögés és orrfújás közben elaludtam. Most vagy nagyon allergiás vagyok az itteni kutyára, vagy nagyon megfáztam. Vagy mind a kettő.

A mai napra az a tervem, hogy elmegyek az egyiptomi múzeumba, aztán megyek tovább a többiekkel, akik még nem tudom kik lesznek, aztán haza Genovába.

S tegnap több helyen is MTTseket láttam, pedig biztos, hogy Annis, Ery s a többiek nincsenek Torinóban....

1 megjegyzés: