2013. március 15., péntek

Sono zoombiiicadavero

Ma extra fáradt napunk volt. Én valamiért nem aludtam ki magam az éjjel, így aztán reggel haláli élmény volt, amikor Isabelle ébresztett, hogy indulnak suliba, majd megmutatta a hűtőben, hogy mit ehetek meg belőle, én meg félálomban nyugtáztam, hogy a paradicsom szabad maradt,majd miután elmentek visszamásztam az ágyba. Persze ilyenkor már nem tud az ember lánya aludni, hiszen bármikor felébredhet őszőkesége, de azért valami bóbiskolást sikerült összehozni. Nino 9 körül ébredt, azonnal elkezdett bőgni. Nagy nehezen kiszedtem belőle, hogy kakaót kér, megcsináltam megitta, aztán visszatettem az ágyába, hogy pihikéljen egy kicsit. Pihikélt ő is meg én is. Egész nap nyüggedt volt és semmi se volt jó, amit kitaláltam, nem akart játszani, nem akart semmit se csak mesét nézni. A pisilésre úgy kellett rábeszélnem, pedig láttam, hogy pisilnie kell. Külön harc volt. Aztán egész délelőtt rajzfilmet nézett, miközben én gyökkettővel próbáltam megcsinálni a napi feladatokat (elpakolás, porszívózás, felmosás) a porszívózás azért is külön élmény mostanában, mert ha őszőkesége meghallja, akkor üvölt, hogy azonnal fejezzem be. Valamiért fél tőle. Pedig még sose szippantottam be egy játékát sem. Meg ma sikerült valami félelmeset szörnyekkel teli rajzfilmet találnia, de attól hamar megmentettem. Szegény nagyon félt.
Az ebédhez úgy kellett odacipelni, de persze éhes volt, így szépen megette a gnocchikat. Az én ebédem már nem alakult ilyen jól. Először leégettem a rizst (annyira jó vagyok pár napja a lábas fülét, tegnap a krumpli, most meg a rizst égettem oda...) meg a hús is gyanús volt, de azért megcsináltam, hátha én gondolom rosszul. Hátőő.. egy falat elég volt belőle, hogy eldöntsem EZT nem eszem meg. Nem mondom, hogy romlott volt, de azt se, hogy jó. Nem kockáztatok. Úgyhogy maradt a szójaszószos rizs.Ja igen a szójaszósz az egy külön sztori, két napja este mutatta Giorgo, hogy öntsek a husira mert finom lesz. Eszem megállt, hogy GM a szósz. Otthon vadászni kell az ilyet, én pedig nagyon szeretem, úgyhogy be kell szereznem egy-két üveggel mielőtt hazamennék (viszek a húgomnak is). Kajával lesz tele a fél bőröndöm.
Délután sikerült aludnom egy órácskát, de ez se volt igazi alvás, mert Nino visítozott, Valentina meg kergette. Ilyen félkóma volt ez inkább, de azért valamit segített, viszont így is csináltam egy kávét magamnak. Elhoztam Elisát, aztán negyed nyolc körül találkoztam Júliával. Nézegettünk könyveket a könyvesboltban (megnéztem mennyi a HP1,mert meg szeretném venni Elisának, ha a szülei beleegyeznek, ha nem, akkor kérek tőlük tanácsot, hogy milyen könyvet vegyek a lányoknak, Nino kirakót fog kapni, motorosat/autósat, amit találok majd), aztán elmentünk enni valamit, aztán ő a többiekkel korizni, én meg haza, mert annyira fáradt vagyok, hogy az alap mondatokat sem értettem olaszul, nemhogy az összetetteket. Még magyarul sem mindent.
Ha kevésbé vagyok hulla, akkor koriztam volna én is, de hulla vagyok. Zombihulla.

Holnap cipővevés a program, aztán pihikélés, vasárnap is pihennék, ha tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése