2013. március 16., szombat

Scarpe e Sandallo

Abban eddig is biztos voltam, hogy szükségem lesz egy kiránduló cipőre, figyelembe véve a nyári terveket, csak azt nem tudtam még, hogy otthon vagy idekint kívánom beszerezni, a múltkor kirándulás után viszont rádöbbentem, hogy márpedig nekem sürgősen kell egy pár kiránduló cipő. Úgyhogy ma Júliával és Iwonával felkerekedtünk cipőt venni a Dechatlonba. Yuri közölte, hogy nincsen messze a Dechatlon, sétáljunk el odáig nyugodtan.
Ahha.... Hát én olyan rohadt fáradt lettem, mire odaértünk, hogy ihaj.
Viszont nem volt az a cipő, amit eredetileg kinéztem, úgyhogy ezt vettem meg:


Csak az enyém krémszínű. Baromi kényelmesnek tűnik, majd valamikor fel is avatom itt kint. 16,50 volt, szerintem piszok olcsó egy quechua cipőhöz képest. S ha már ott voltam meglestem a szandálokat is, így tettem szert erre:

Ez nagyon hasonló ahhoz, amit ez elmúlt három évben hordtam, és mivel ő a mennyei cipőboltba távozott idén, mindenképp vennem kellett volna másikat, akkor meg már miért ne vegyek olyat, ami kényelmes is.

Meg vásároltam ma egy csomó kaját... De még így is benne maradtam a keretemben! 


2 megjegyzés:

  1. Hű, tökjól néznek ki. Valami kényelmes szandált nekem is be kell szereznem majd a nyárra. Vajon itthon mennyibe kerülnek ezek? Mindegy, majd megnézem. Tényleg csinik:)

    VálaszTörlés