2013. március 11., hétfő

Si ha fatto male

Hogy ez a cím most nyelvtanilag helyes-e arról fogalmam sincsen.

A héten sokat vagyok 8-tól, és ha lesz olyan reggel, amikor Nino is felébred 8 körül és nem esik az eső, akkor elmegyünk majd nagybótolni együtt. Buszozunk is egy nagyot.
Ma 9 körül kelt, addig én is szundiztam, aztán építő kockáztunk meg kirakóztunk, ki tudja rakni tökegyedül a 20 darabos puzzle-t. Mivel nekem volt még dolgom, betettem neki a robotos mesét, amit szeret, és ameddig nézte, addig porszívóztam, teregettem, felmostam, megfőztem az ebédnek valót.
Délután szemerkélt az eső, de azért kimentünk a motorral, amit utálok...
Elmondom miért utálom a motort. Először is műanyagból van.
Másodszor is, olyan rohadt instabil, hogy egy egykerekű bringa biztonságosabbnak tűnik.
Harmadszor, ha Nino elkezd vele száguldani, nincs az a gyorsfutó, aki utoléri.
Jöttünk visszafele a panorámás térről, át az úttesten (ott mindig megfogom a kezét), és egyszer csak akkorát esett a gyerek motorral, hogy azt hittem betörte a fejét. De nem. Csak szép piros lett az arca azon az oldalon, amivel felnyalta a követ. Ordított persze, mint, akit ölnek, én meg csitítgattam, adtam neki puszikát oda, ahol fájt, meg ölelgettem, hogy elmúljon neki. Innentől viszont rém csendben volt, egyik kezemben a hülye motort hoztam, a másikban az ő keze volt,mert nem bírtam mind a kettőt cipelni egyszerre, és Nino sajnos nem tudja átfogni a nyakamat kapaszkodva, mint más gyerekek,úgyhogy a hátamon se vihettem.

Miután hazaértünk önmagától bemászott az etetőszékébe, kérdeztem, hogy éhes-e szomjas-e kell-e neki valami, de 10 percen belül elaludt.

Utálom azt a hülye motort, meg a genovai utak minőségét is.

7 megjegyzés:

  1. pedig a motor jóság :) és minden gyerek azon nő fel :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem törpöm volt. :D
    Ezzel az a baj, hogy kétkerekű és nem három, ezért instabil. Majd levideózom ahogy motorozik, ha megint rá mer majd ülni.

    VálaszTörlés
  3. :) nekünk is törp volt először, aztán motor :)

    VálaszTörlés
  4. Az miért baj, hogy műanyagból van?

    VálaszTörlés
  5. Mert utálom a műanyagot.:)
    Na jó nem csak ezért, hanem azért is, mert baromi könnyen sérül, törik le belőle darab, a mi motorunkból már hiányzik innen-onnan ez-az és őőiőőő hát kicsit veszélyes. Meg környezet szennyező is, meg iszonyatos hangja van.

    VálaszTörlés
  6. Hát, azt megértem, hogy sérülékeny ,jogos. De ha fából lenne, azért meg fát kéne kivágni nem? (Bocsánat, el nem tudom képzelni, hogy ez a motor-kérdés miért foglalkoztat engem ennyire, de tényleg:)

    VálaszTörlés
  7. Mert előbb-utóbb aktuális lesz?:))

    De a fa újrahasznosítható, és sokkal kevesebb környezet szennyezéssel jár az elkészítése, mint a fáé.

    VálaszTörlés