2013. március 10., vasárnap

Camogli

Amióta itt vagyok, Giorgo állandóan mondja, hogy menjek már el Camogliba mert gyönyörű hely. Mindig mondtam neki, hogy jó, majd elmegyek, de egyedül nem akarok.
Tegnap este Yuri kiírta facera, hogy menne Camogliba, lehet csatlakozni. Hát naná, hogy csatlakoztam. Kihagyhatatlan lehetőség!
Persze elsőre rossz térre mentem, de megvártak, beültünk a kocsiba, s elindultunk. Közben mindenféléről beszélgettünk, nagyon mókás ám olaszul beszélgetni könyvekről, Martinról, a Trónok harcáról (Yuri közölte, hogy nem hajlandó tovább olvasni, mert mindenki meghal benne...Ha tudná...).
Először megálltunk valami helyen, ahol a többiek befoccacciáztak, aztán fagyiztunk egy nagyot.
Camogli gyönyörű. El tudom képzelni milyen lehet nyáron, de örültem, hogy most láttam és nem akkor, mert nyáron akkora tömeg lehet, hogy el sem tudnak férni az utcán.

Igazából nem nagyon tudok mit mesélni, mert a látvány volt ami nagyon lekötött. Gyönyörű volt.
Ültünk az egyik padon, és a  nap aranyhidat csinált a tengerre és gyönyörű volt.

Képek a képtárban.

1 megjegyzés:

  1. Hú, ez tényleg gyönyörű! Azért a tenger nekem mindig olyasmi lesz, amit nem lehet überelni.

    VálaszTörlés