2013. március 9., szombat

Piova...(esik)

Megkattantok ettől, hogy napok óta szakad az eső.

Szerda óta a lakásban dekkolunk. Tegnapelőtt könyveket nézegettünk, Nino közölte, hogy én vezetem a hippybuszt, az anyja meg a mentőt, a lányok a helikoptert, az apja meg a motort. Tud valamit a gyerek:))
Tegnap rajfzilm nézés volt a program.
Elisa csinált tiramisut és rakott nekem félre a krémből. Szereznem kell piskótát. Bár a krémet már megettem, de van még mascarpone!:)

Ma jöttek a nagyszülők. Isabelle szólt, hogy rakjak rendet a szobámban, majd, amikor megigazítottam az ágyat, mondta, hogy áh, inkább csukjuk rá az ajtót. Pedig most tényleg rend van, csak nem áll minden szögegyenesen, mert tele van az ágyam párnákkal (három párnával alszom, két naggyal, meg a sajátommal és ott van még Gizmo is). Lepakoltam az asztalt is, szóval rend van na.
Azon húsz percig röhögtem magamban, hogy ebéd után a nagyszülők nekiálltak politizálni:D Mint az én nagyszüleim anno.Úgy látszik ez ilyen felnőttes dolog lehet.

Délelőtt játszottam a lányokkal, pontosabban Elisa játszott a gépen, mi pedig Valentinával segítettünk neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése