2013. március 13., szerda

I. Francesco

Reggel Valentina rosszul lett, úgyhogy két poronttyal voltam itthon. Ma egész sok házimunkát csináltam, lemostam a tükröket, sepertem, főztem, teregettem, kitakarítottam az ágy alatt, mert már brutális állapotok uralkodtak ott. Tegnap ugyanis bepattogott Nino labdája az ágy alá és, amikor bemásztam érte, akkor láttam, hogy micsoda dzsuva van. Nino persze baromi jól szórakozott.
Játszottunk is.
Délután elmentünk a Terrazzára, ahol Nino mint a szélvész motorozott, Vale meg görkorizott (előbb-utóbb javasolni fogom a szülőknek, hogy nézessék meg laktózra meg gluténra, mert nem normális, hogy fájogat a hasa). Hazaértünk, Nino elaludt, Vale meg leült a gép elé játszani.

Aztán ma volt pápaválasztás is, innen a cím. Nagyon érdekes élmény az, hogy ülsz a konyhában, ott ül a fél család (Nino és Giorgo nem volt csak ott) és hallgatjátok rádión az új pápa első beszédét, közben vacsoráztok.

Ha most Rómában lettem volna, tuti ott vagyok a Vatikán környékén én is. Mert ez mekkora jó már. Még így is, hogy nem vagyok vallásos, azért valahol nagy dolog.

Ja és hogy lássátok hova szoktunk járni:

https://maps.google.com/maps?hl=hu&tab=ll itt van a kilátás (remélem jó a link)
Ez pedig a Terrazza, amit utálok:



3 megjegyzés:

  1. én sem vagyok vallásos, de azért a választási eredményhirdetést néztem.. csak ebben a világban élünk...

    VálaszTörlés
  2. Igazából, azt hiszem, csak simán Francesco. Mármint, csak akkor lesz I., ha majd lesz egyszer egy II. Farncesco. Ha jól tudom legalábbis a szokást.

    VálaszTörlés
  3. A rádió Francesco primo-nak hívja, úgyhogy gondolom, már megkapta az első jelzőt is.

    VálaszTörlés