2013. március 30., szombat

Frutta di mare


Én annyira szerencsés vagyok, hogy szeretem a halat, a rákot, kagylót, polipot, szóval az ilyen tengeri izéket. Otthon is, minden héten volt egy nap, amikor halat csináltam magamnak (és ezt a szokásomat szeretném megtartani), általában hekket sütöttem, vagy tonhal konzervet, sprotnit ettem, hiszen az volt elérhető.

Itt kint, azonban az étkezések egyik alapvető alapanyaga a hal. Nincs olyan hét, hogy legalább kétszer ne szerepelne az asztalon valamiféle tengeri cucc. Hal, kagyló, rák, polip, valami. Giorgo valami isteni finoman tudja ezeket elkészíteni.

Ha hazamegyek ez is hiányozni fog. Bármennyit képest lennék enni belőle, főleg, amikor rendesen érzek ízeket is.


Ma egyébként takarítós nap volt. Hiába porszívóztam, és mostam fel tegnap, ma megint kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése