2013. március 31., vasárnap

Villetta Di Negro, da Piazza Corvetto

Ez annak a helynek a neve, amit én kertnek hívok. A kedvenc helyem Genovában ez. Amikor eltévedtem, akkor találtam rá, és teljesen elvarázsolt. Aztán később rájöttem, hogy 15 perc sétára van tőlünk, bármikor oda tudok menni, ha akarok. Amikor először voltam sok része le volt még zárva. Aztán,amikor kijött Thereon neki is megmutattam a kertet. Először azt hitte valami virágos kertbe akarom vinni, de aztán neki is nagyon tetszett a hely. Amikor havazott, akkor is ide jöttem fotózni, csak akkor le volt zárva. Hosszú idő óta ma jártam ott először. Most más része vannak elkerítve, mint akkor. Még mindig gyönyörű.Itt valahogy nem hallatszik a város zaja, csak a madarak csicsergése, amikor egyedül akarok lenni, vagy csak vágyom egy kis természetre, akkor erre  a helyre jövök. Most, hogy melegebb végre az idő, sokkal többet szeretnék itt lenni.
Ha valami, hát ez rettentően fog otthonról hiányozni.

Kicsit olyan, mint az Anne könyvekben Anne titkos helye.Mindenkinek kell egy titkos hely. Hát az enyém ez.




1 megjegyzés: