2013. március 5., kedd

cinquantacinque (55)

Hajnalban, még sötét volt, arra ébredtem, hogy krumplicska valami kegyetlen szívszaggatóan sír, aztán lenyomja a kilincset a szobámba, de mire odaértem volna, hogy kinyissam az ajtót, már megtalálta a szülei szobáját. Nem tudom mi baja lehetett, de nagyon sírt.
Nálam egész éjjel nyitva volt az ablak, gondoltam kipróbálom, vajon légszomjjal ébredek-e ha nyitva hagyom. Hát légszomj barátunk nem látogatott meg, remegés és szédülés viszont maradtak. Rohadt szar érzés igazából, mert tudom, hogy el fog múlni (nagyjából egy óra alatt leszek teljesen munkaképes, és ha egyszer elmúlt, onnantól nincsen probléma), de nem tudom mitől van. Pedig elvileg rendesen alszom, nincsen meleg a szobámban (most ugye főleg nem volt), és amikor hajnalban Ninohoz keltem, akkor nem volt ilyen probléma. Azt is megfigyeltem, hogy ahogy hűl ki a testem reggel (tudjátok van az ágymeleg testhőmérséklet), úgy leszek egyre jobban. Marha jó lenne tudni mitől van ez, mert most már tényleg kezd roppant unalmassá válni.
Szóval a mai délelőtt is azzal ment el, hogy rajzfilmeket néztünk, Nino körbepakolt a játékaival, meg nem engedte, hogy átöltözzek pizsiből, rendes ruhába,aztán játszottunk is, ahogy jobban lettem. Megvolt ma a takarítás, pakolászás, már csak főznöm kell.

Tegnap pedig kint voltunk délelőtt is, délután is, mert gyönyörű szép idő volt. Végre le lehetett venni a kabátot, és nem fáztam. Kismotorral mentünk (ha egyszer gyerekem lesz, NEM lesz neki műanyag kismotorja, olyan instabil az egész, hogy csodálom, hogy még egyben van), amivel odafele nem is volt gond, de visszafele többször is tolni kellett őfelségét, ami azért gond, mert most baromira fáj a hátam.

Holnap este megyek korcsolyázni.:)

7 megjegyzés:

  1. Biztos már vacak kismotor. Pedig a gyerekek imádni szokták, főleg azt a részét, amikor valaki hirtelen hasra esik bennük és a motorjukban, ami az előző pillanatban még nem volt ott:)

    VálaszTörlés
  2. :DD Karácsonyra kapta, de már most olyan állapotban van, hogy csodálom, hogy még nem esett szét. De úúúgy tud vele száguldani. Mindig megkérdezi, hogy "mehetek gyorsan?" én meg mondom, hogy még nem, mert még veszélyes (az utcánk végén elég forgalmas út van), aztán, amikor mehet gyorsan, akkor nem győzöm utolérni úgy száguld.

    Ha nekem egyszer sajátom lesz, annak fából lesz ilyen "futóbiciklije" ugyanolyan, mint a kismotor, csak fából.

    Amúgy itt meglepően nagyon figyelnek a kismotorozó kölykökre, és mindenki mosolyog rajtuk.:)

    VálaszTörlés
  3. pontosan figyeld meg mit eszel és mit teszel, aztán írd és a végén vidd el a dokihoz...

    VálaszTörlés
  4. Szia Anna,
    hallottam, hogy vezetsz egy virtuális kis naplót az olaszországi tapasztalataidról és most végre megtaláltam. Érdekes ilyen élménybeszámolókat olvasni, már elolvastam néhány bejegyzést és eddig nagyon tetszik
    Vigyázz magadra!
    üdv
    Adri

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon hülye kérdésem lesz, de ismerjük-e egymás valahonnan?:)
    Igyekszem vigyázni magamra, és még kiélvezni ezt a bő 55 napot, amit itt töltök.:)Köszönöm! És örülök, hogy tetszik a blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, nem találkoztunk sokszor, legutóbb talán Réka leánybúcsúján futhattunk össze az Akkordban. Egyszer-kétszer Zsófiékhoz vagyis hozzátok is benéztem, mikor Gergőékhez mentem.

      Törlés
  6. Ah,akkor ezért volt ismerős az arcod,csak nem tudtam hova tenni!:)
    Üdv az olvasóim között!:)

    VálaszTörlés