2013. február 11., hétfő

NEVICAAAA!!! (havazik!)



Tegnap azt mondotta az okos internet, hogy ma aaakkoorraaa havazás lesz, hogy az iskolák is zárva lesznek. Ojjé... Nem baj, ha hárman vannak otthon legalább elfoglalják egymást. Miután nagyon vicceset álmodtam Álmomban valamilyen conon votunk,ahol ott volt az összes Hobbit szereplő, és leült mellém, meg Dodie mellé Richard Armitage mi pedig nem hittünk a szemünknek, hogy úúú. Dodie rögtön át is változott a kétéves kori önmagává, hogy nyugodt szívvel adhasson neki egy puszit. Aztán végigment valami előadás, amit Ankalimon tartott, mi pedig szedelőzködtünk, hogy hazamegyünk, Richard pedig közölte, hogy haza szeretne engem kísérni. Mondtam neki, hogy hát felőlem jöhet, és elindultunk Genovában, de Acqincumra értünk haza, ahol is a szokásos óriási káosz volt a lakásban. Mondtam neki, hogy épp összepakolok, mert másnap tavaszi tali van, mire megkérdezte, hogy nem mennék-e inkább vele aperitivozni meg moziba.Mondtam, hogy őőő végül is, tavaszi talira mehetek másnap is. Úgyhogy szépen kézen fogva elindultunk aperitivozni, de sajnos felébredtem.
Szóval nagyon jó volt,mosolyogva ébredtem. Még mosolyogtam fél órán át, meg élveztem, hogy csend van aztán felöltöztem, és kimentem, pont mielőtt Isabelle indult volna.
A lányok viszonylag későn ébredtek, Nino már ébren volt. Hagytam őket egész délelőtt rajzfilmet nézni, közben prüntyögtem, elvoltam, jókedvem volt. Havazni kezdett, és minden szépen lassan fehér lett.
Mivel fel vagyok fázva, mindenképp el akartam menni a gyógyszertárba, úgyhogy nekiindultam négy körül és gyorsan építettem egy kicsike hóembert az egyik kocsira, aztán csak élveztem, hogy szakad a hó, közben bömböl a fülembe a zene. Végül persze elsétáltam majdnem a lányok sulijáig, mert tudtam, hogy az ottani gyógyszertárban lesz, amit keresek. Na ott nem volt, de a gyógyszertáros pasi (ja tőzegáfonyát kerestem), hogy keressem a fentebb lévőben. Bementem, ott egy nagyon helyes nőci volt a gyógyszertáros, előadtam neki, hogy mit keresek, és mondtam, hogy azért kell, hogy jobban legyek.Rögtön levágta miért kell, rá is kérdezett, hogy fel vagyok fázva? Mondom ahaa, ó akkor hoz nekem kapszulát, mert szirupba nincsen ilyen. Úgyhogy vettem kapszulát.:)
Boldogan attól, hogy minden havas (a pálmafák viccesek havasan), elindultam haza, és gondoltam bemegyek a kertbe, amit annyira szeretek. Naná, hogy zárva volt... Nem baj,kintről csináltam néhány képet a piros telefonnal, mert az okosat itthon hagytam (okos vagyok mi?), és közben nagyon boldognak éreztem magam. Ahogy ment a fülembe a zene, néha egy kicsit táncoltam is rá, meg pörögtem a hóesésben, és ez annyira jó érzés volt, meg gyúrtam hógolyót és bedobtam a kertbe:)


Amikor hazaértem, láttam, hogy a lányok talpig overallban vannak, és éppen készülnének kimenni a hóba. Valentina még mindig nem vetkőzött le, pedig már másfél órája itthon vagyok, és ők még nem mentek el.


Jaj annyira örülök ennek a hónak, de tényleg.

Jaj annyira de tényleg annyira... Ha lennének itt barátaim, tuti felhívtam volna őket hógolyózni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése