2013. február 15., péntek

Motorinooo!:)

Ma Nino megint extra cuki volt. Bár vernyogva ébredt, utána olvasott újságot, nekem pedig nem volt szabad elmozdulnom mellőle, mert úristen akkor világháború van. Ami abból a szempontból nem volt szerencsés, hogy olyan kómás voltam egész délelőtt, hogy szépen elaludtam mellette...Még álmodtam is valamit, hogy Gondorban fekszem az Ispotályban, és én vagyok az íjászok kapitánya, de kb. ennyit. Miután engedélyt kaptam rá, hogy csináljam a dolgomat, felsöpörtem, felmostam, és megfőztem az ebédet. Isabelle megdicsért, hogy ügyes vagyok és finomat főztem!:) Valami zöld növényt főztem össze répával. Magamnak meg csináltam tésztaszószt, szóval nem volt nagy ördöngösség de nekem nagyon jólesett a dicséret.

Délután elhoztam Elisát, és befizettem a netet, és rájöttem, hogy már csak egyszer kell 12 eurot kicsengetnem, és mielőtt hazamegyek eladom a cuccot, oyan 50-60 euroért, oszt szevasz. A telefonkártyámat azért nem adom el, mert mi van ha visszajövök az országba, jó lesz az még.

Aztán hívott Júlia, hogy mit csinálok este, mondtam, hogy semmit.Úgyhogy elmentünk vele meg a múltkori olasz csajjal vacsizni. De nem ez volt a lényeg, hanem mielőtt megjött a csajszi (azt hiszem Assiának hívják, nem tudom így kell-e írni a nevét) mondtam Júliának, hogy én még sose ültem motoron és egyszer úúúgy szeretnék. Na rögtön megkérte a lányzót, hogy vigyen el egy körre. Gyerekek ez valami fantasztikus volt! Olyan, mint a bringázás csak sokkal gyorsabb! Nagyon nagyon nagyon tetszett, füligvigyorral szálltam le a motorról. Nagyon nagyon tetszett, tényleg szabadnak éreztem magam, ahogy ott kapaszkodtam a motorba, mintha az életem múlna rajta, de közben iszonyat jó volt. Kérdezte is a csaj, hogy na tetszik? Mondom juj nagyon! Muszáj lesz még párszor kipróbálnom,mert iszonyatos módon tetszik. Én mondjuk nem akarok motoros jogsit, de hát lehet, hogy meg fogom szerezni, ki tudja. Jaj nagyon jó volt.:)

Aztán elmentünk valami helyre, ahol 7 euroért annyit ehetsz, amennyit akarsz és jár mellé egy ital is (hogy ezeket a helyeket én miért nem ismertem októberben...) és olyan narancslét ittam, hogy ihaj. Piros színe volt és nagyon finom volt. Ott facsarták helyben. Enni nem akartam, mert délután bepusziltam egy nagy tányér tésztát, és még mindig nem vagyok éhes (ehh ez csoda ám..). Szóval én csak ittam a narancslét:)

Közben iszonyat nagyokat nevettünk, bár én csak a felét értettem annak, amiről szó volt, de így is nagyon jól szórakoztam.

Hazafele végig zenét hallgattam, és közben mindenféle baromi jó jeleneteket képzeltem el, ha meg tudnám csinálni, hogy ezeket a dolgokat kivetítse az agyam, igazán mókás mozit lehetne csinálni.


És ültem motoron!:)))


1 megjegyzés:

  1. amikor chopperen ültem, akkor ugyanígy éreztem magam :)))) jah és ültem chopperen :)

    VálaszTörlés