2013. február 17., vasárnap

Il Carnevale!:)

Júlia mondta, hogy karnevál lesz náluk, menjek! Ha már Viareggiot kihagytuk (A velenceit pedig nem mostanában fogom megnézni.)
Szóval felkerekedtem délután és elindultam Cellébe. Még mindig gyönyörű kis városkának tartom. Júlia mondta, hogy ki is festjük magunkat, ojjé! Szeretek maszkot készíteni, bár ötletem se volt, hogy mit fogok csinálni. Aztán Júlia elővette a fehér alapozó izét, és lekentem vele az egész arcomat, aztán eszembe jutott a Cirque du soleil. Hm.. Rákerestem gyorsan az Allergíára, hogy valami ötlete merítsek. Kihúztam a szememet kékkel, meg a számat pirossal, meg kiemeltem a szemöldököm feketével, aztán rajzoltattam egy könnycseppet az arcomra, és kész is volt. Nagyon tetszettem magamnak:)
Ezután kimentünk összeszedni Chiarát (oh je a második ember, akinek megjegyeztem a nevét!), aki cicának volt kifestve, Júlia panda volt.:)
Elindultunk a karneválra, közben csatlakozott hozzánk Yuri (3!!!). Megnéztük a mindenféle kocsik felvonulását, és nagyon jó idő volt, kabát se kellett. A tenger még mindig csodálatosan kék. (Képek a képtárban!!!) Annyi konfettit szórtak ránk, hogy a bugyim is konfettivel volt tele. Közben csatlakoztak még hozzánk négyen. Igyekeztem megérteni, amit a többiek beszélnek, és hellyel-közzel bele is szólni, de én itthon se vagyok az a beleszólós,ha idegenekkel vagyok, hát még ha csak a felét értem annak, amit mondanak...
Beültünk egy kávézóba, ahol kiderült, hogy a négyes kocsival van és beférek, úgyhogy hazahoztak. Rettentő fáradtnak éreztem magam  kocsiban, szerintem el is bóbiskoltam, mert álmodtam valamit.

Jól éreztem magam, kellemes délután volt.

Esküszöm igyekezni fogok többet beszélni olaszul. Esküszöm.

1 megjegyzés:

  1. tök jó lehetett, évek óta vágyom a busójárásra... ezeket pedig soha senki nem fogja tudni elvenni tőled...

    VálaszTörlés