2013. február 4., hétfő

Meglio.:)

Tegnap este nagyon vidám este volt. Először hallottam, Mogyit nevetni, aztán Dodieval és Mirranddal annyit ökörködtünk, hogy az hihetetlen. Nagyon nagyon jó volt. Sokat nevettem. Az elmúlt egy hét ilyen sötét fellegként marad meg a fejemben, mintha végig sötét lett volna. Most jobb. Most világos van.
Reggel nem volt, csak kicsike hányingerem, tudtam reggelizni (egy szelet lekváros kenyér!!!) meg takarítani kicsit, meg Ninoval elmenni a játszótérre. Nagyon jó volt. Elsétáltunk az egyik tabaccheriáig, ahol vettem képeslapokat, Nino segített választani. Halál cuki volt, ahogy közölte, hogy ez ronda, ez ronda, ez is ronda, de ez szép Anna, ez tetszik. A boltos is elolvadt tőle. Kifizettük a képeslapokat, meg a bélyegeket, aztán tovább sétáltunk. A játszótéren nem volt senki:( De Nino ragyogóan eljátszott egyedül is, ameddig én leveleket írtam, meg néztem, ahogy játszik. Szaladt, nevetgélt, olyan nagyon jó volt nézni. Jó másfél-két órát voltunk odakint, amikor hazafele eszembe jutott, hogy basszus nem külföldre kértem a bélyegeket, úgyhogy még kell venni. Jófejek voltak a boltosok, le is ragasztották nekem a borítékokat.
Itthon aztán előjött Lucifer és versenyt sikítottunk, aztán én meguntam és mentem ebédet csinálni.
Megebédeltünk, hazaértek a felnőttek (most mindenki itthon van), úgyhogy nyugi van.

Most jó... Nem tudom azért jó-e mert tudom, hogy otthon várnak és számítanak rám, nem tudom azért jobb-e, mert tisztáztam egy-két dolgot, mert rájöttem, hogy egyedül nem tudom végigcsinálni.

Mert igazából erre kellett rájönnöm. Hogy életemben először, nem tudom egyedül végigcsinálni. Most nem. Ősszel ment, ősszel valahogy nem zavart ennyire, hogy egyedül vagyok, talán mert nem is voltam. Nem tudom.

Most tudom, hogy szükségem van a családomra, a barátaimra, mert itt kell maradnom május elejéig, mert most ez a szakasz van az életemben, most nem mehetek haza, nem adhatom fel. Most még tapasztalnom kell,  sokszor megnézni a tengert, játszani Ninoval, találkozni olasz emberekkel, esetleg ismerettségeket (barátságot nehezebb) kötni, finomakat enni, játszani.

1 megjegyzés: