2013. február 5., kedd

Cartooni

Reggel az óracsörgés előtt ébredtem. A farsanggal álmodtam, azt hogy ott vagyok, ülünk egy lépcsőn (mindig mással) és beszélgetünk, az élet fontos dolgairól. Jó volt. Egy pillanatra nem is tudtam, hogy hol vagyok, amikor felébredtem.
Miután Isabellék elmentek, felöltöztem és visszafeküdtem kicsit álmodozni.
Nino nem sírva ébredt, ami jó, viszont kellett neki egy óra, mire magához tért.Először mint egy kis hernyócska mászott a padlón és ha fel akartam venni, akkor visított. Úgyhogy hagytam, hadd másszon, hátha előbb-utóbb továbbfejlődik valami négylábú állattá.Mikor kimászott  a konyháig, azért csak beraktam az etető székbe, és a kezébe nyomtam a tejecskéjét, amit nézett egy ideig (még mindig nem volt ébren), aztán lerakta és nyűglődött még egy kicsit. Aztán, mint aki hirtelen felébredt megkaparintotta az üveget és jó nagyot húzott belőle. Onnantól viszont be nem állt a szája. Én ennyit beszélni elég rég hallottam már. Közben én pakolásztam a konyhában, megittam a teámat, szóval elvoltunk. Megegyeztünk, hogy nézhet rajzfilmet, ha előtte pisil. Ameddig ő el volt foglalva Dorával a kis felfedezővel, addig én kitakarítottam, aztán labdáztunk, meg rendbe raktuk az összes autókat, kicsiket és nagyokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése