2013. február 25., hétfő

Il fiore origami

Tegnap Elisa csinált nekem papírvirágot, és még illatossá is tette. Nagyon kis aranyos.:) Meg Elisa is, hogy csinált nekem ilyet.
Ma sűrű délelőtt volt. Nino fél kilenc körül már felébredt, de nagyon kis csendes volt. Megitta a tejecskéjét, meg a gyümölcslevét, aztán csendesen lekászálódott az etetőszékből. Rám néz: Nézhetek rajzfilmet? Mondom persze. Kimegy. Visszajön... Csak egy kicsi rajzfilmet nézhetek? Menj, nézd! Kimegy. Visszajön. Csak egy icipici rajzfilmet nézhetek? Na ekkor már vele mentem (én közben ugyanis reggeliztem volna:)) bekapcsoltam neki az icipici rajzfilmet. Befejeztem a reggelit, nekiálltam porszívózni (mintha nem pénteken porszívóztam volna, honnan gyűlt össze ENNYI dzsuva?) meg felmosni, közben felöltöztettem Ninot. Játszottunk is.Aztán közöltem vele, hogy akkor én most megyek ebédet főzni (mert én már baromi éhes voltam), és egyszer csak azt érzem, hogy valami elemi erővel csapódik a combomba. Lenézek, hát látom, hogy egy szőke fej nyomódik bele a combomba. Leguggoltam hozzá, hogy mi van pajti? Néz rám, aztán odadőlt a vállamra. Ó mondom dejó, felvettem egy kicsit, majd letettem és innentől folyamatosan a combomba kapaszkodott. Fogalmam sincsen mi tört rá. Újra felvettem és a másik kezemmel főztem tovább (bezony ennyire híró vagyok), és amikor újra leraktam elindult az asztal felé. Jahhmondom éhes vagy. Úgyhogy szépen megebédeltünk, közben átvettem életem első telefonos üzenetét, meg elvágtam az ujjamat a krumplihámozóval.

Most várom, hogy a ruhácskáim végre megérkezzenek...

Update: Megjöttek a felsőim!:) Mind jó és szép.:)

1 megjegyzés: