2013. február 26., kedd

Fapad!:D

Ééés igeen eljött a fapados netelés ideje. Most szerintem egész profi voltam, mert csak két nap van vissza a hónapból.
Tegnap éjjel megint nem tudtam aludni... Nagyjából négy óra alvás után keltem reggel, és persze ilyenkor nem alszik Nino 11-ig... Úgyhogy mind a ketten hót kómásan tántorogtunk a lakásban, aztán lefeküdtünk filmet nézni és... aludtunk egy órát. Körbepakolt minket az összes plüssel, betakaróztunk és aludtunk. Ha nem csörög a hülye telefon, szerintem simán alszunk 11-ig is.
Aztán boltba mentünk, mert nekem már kóros csokoládé hiányom volt, meg vizet is akartam venni, hogy ne kelljen minden este behoznom egy poharat, hanem legyen üvegem. Nino baromi ügyesen húzta maga után a kosarat, nem pakolt le semmit, nem tett bele a kosárba semmit, csak azt, amit a kezébe adtam. Fizetés után belerakodtunk a táskámba és sétáltunk még egy kicsit.

Ebéd után aludtam. Így most tulajdonképpen három részletben megvan a majdnem 7 óra alvás. Ojjé. Remélem ma éjjel végre rendesen tudok aludni, nem ébredek fel hajnali négykor,  illetve hajnali kettő előtt sikerül elaludni. Igaz, holnap csak délben kezdek! Azért ez egy nagyon hurrá dolog. Nem mintha nem ébrednék fel korábban, de akkor is. A TUDAT, hogy 11-ig is alhatok. Ah.. boldogság.

Délután elmentünk sétálni, itthon volt némi hiszti, amikor közöltem Ninoval, hogy vagy befejezed, vagy beraklak az ágyadba aludni, mert fáradt vagy. Befejezte.

Kéne nekem a progetto italiano 1 gyakorló cdje...

1 megjegyzés:

  1. hogy fogsz te sírni, ha ott kell hagyd... tökre egymásba szerettetek :)

    VálaszTörlés