2013. február 8., péntek

Csiga

Reggel teljesen jól sikerült ébredni, azok után, hogy álmomban Árnyvadász voltam. Brutál jó képességeim voltak:)
Mosolygós reggel volt, amióta visszajöttem, még nem volt ilyen. Nino csendes volt és nyugodt, teljesen lekötötték a csigák, amiket az apja talált a salátában. Ott mászkáltak a csigák egy papíron az asztalon ő meg totál eksztázisba esett tőle, hogy MOZOGNAK!
Eszembe jutott, amikor mi játszottunk csigákkal. Mi is így viselkedtünk.:) Aztán Giorgo talált egy hernyót is, na az már nem tetszett Ninoank, főleg miután én közöltem, hogy ófúj.
Szerintem még órákig nézegette volna őket, csak a csigák mind szépen begubóztak és nem mozogtak tovább, így pedig már nem olyan izgalmasak.
Úgyhogy felöltöztettem, és elindultunk a játszótérre. Nyűgös volt. Én is. Mára megérkezett a szél, és ez azért annyira nem volt vidám. Már érzem az arcomban, hogy holnap este signor neocitránnal alszom.
Az út a játszótérre kétszer annyi ideig tartott, és nem is maradtunk sokáig, mert Nino kérte, hogy menjünk haza. Itthon aztán eljátszott szépen csendben, ameddig én megfőztem magamnak a levesemet, aztán nekiállt nyűglődni. Kis hernyó módjára mászott a földön, nem volt jó neki semmi, nem akart enni,nem akart inni sem. Semmit se akart.

Szerintem beteg lesz.

1 megjegyzés:

  1. olvaslak ám, csak nem nagyon tudok a szmájlin kívül mit kommentelni :)

    VálaszTörlés