2013. február 9., szombat

Comprare!!!:) (Vásárolni)

Ma csodálatosan sütött a nap! Igaz reggel Isabelle szólt, hogy ők most elmennek, de Nino alig aludt az éjjel, úgyhogy itt hagyják nekem. Hát jó, hagyjátok, én alszom tovább,majd ha felébred úgyis észreveszem. És Tényleg!:) Nagyon helyes volt amúgy nem sírt, nem hisztizett, néztünk rajzfilmet, aztán hazajöttek a felnőttek.

Én ebéd után elmentem vásárolni. Úgy döntöttem ugyanis, hogy KELL nekem cipő és KELL nekem melltartó és csodák, csodájára, mind a kettőt sikerült találnom. Most van szép piros cipőm, és szép új melltartóm is, és mind a kettőnek nagyon nagyon örültem!

A cipőt már hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak, de nem akartam érte 80 eurot adni. Úgyhogy csak ácsingóztam a kirakatban sokat és néztem, hogy ajj be szép cipő, piros is, fűzős is, ajj be szép. Aztán ma úgy döntöttem, hogy ajj be szép, a rohadt életbe megveszem, ha 80 euro is. Bementem hát a cipőboltba, ahol mit ad isten, leárazás volt.Ojjé, féláron van a cipőm, de hoppá, van egy zöld is. Felpróbáltam először a zöldet, és nagyon tetszett, aztán a pirosat is, és az is. Mind a kettőt viszont nem tudom megvenni. Hm... Ott vaciláltam, az eladó néni meg jót szórakozott rajtam. Kidobtam K10-el hogy melyik legyen, a páros szám volt a piros, és 8-at dobtam. De még mindig vaciláltam. Akkor az eladónéni a kezébe vette az egyik pirosat meg az egyik zöldet, a háta mögé dugta, megkeverte és mondta, hogy válasszak, és nahát, a piros volt a kezében. Úgy gondoltam, hogy na akkor ez az isteni jel, hogy nekem bizony a piros cipőt kell megvenni és nem a zöldet.
Úgyhogy 40 euróért megkaptam a szép piros cipőcskémet. Nagyon régóta szerettem volna piros cipőt, és most van.:) Kicsit hihetetlen még. Egyetlen szépséghibája, hogy picit bélelt, így nyáron nem fogom hordani, de hát nyárra, úgyis szandált kell vennem, meg tornacipőt vagy valami ahhoz hasonlót. Meg persze a mezítláb is fontos, csak úgy nagyon kényelmetlen bicajozni (próbáltam...). Szóval most boldogság van a kicsiny szívemben a cipő miatt, pont, mint amikor a csizmámat vettem meg így, meg amikor a kabátot. Apró örömök, de nagyon jólesnek.

A másik apró öröm a melltartóm. Amilyen peches vagyok a két fekete triumphos melltartóm és az egyik fehér egyszerre döntött úgy, hogy most már aztán elég legyen, felejtsem el őket, de legalábbis a lakáson kívül ne akarjam hordani, mert bleah. Úgyhogy elmentem a tezenisbe nézelődni, és kinézelődtem magamnak egy szép fekete, új melltartót, olyat, amilyenem még sosem volt, és ma megvettem azt is, 15 euroért. Ha leárazáskor lesz még a fehér párjából, akkor veszek egy olyat is.

És még így is maradt fél pénzem!:)



5 megjegyzés:

  1. van egy Triumph melltartóm, 15 éves és még mindig az a legjobb, a többi mind kidől mellőle... tudnak valamit :)
    a zöld cipedli nekem nemgyerebe, örülök a pirosnak :)

    VálaszTörlés
  2. Oh hát ezek, amik most tönkrementek, szintén valami 8-9 évesek voltak már.

    VálaszTörlés
  3. És mi van, ha megveszed a zöldet is? Mármint, ha fél áron volt egy pár, és úgyis úgy készültél, hogy 80E-t adsz ki egy cipőre, akkor ugyanazért a 80-ért megvehetsz így kettőt. De persze megértem, a dolognak pont az a lényege, hogy ne kevesebb pénzt ad ki az ember, mint amennyit eredetileg tervezett, és az jó:)
    Szép kis cipő, amúgy:)

    VálaszTörlés
  4. Mert kell vennem egy túracipőt is, és az is kb. 40 euro lesz. Meg szandál is kell majd a nyárra, mert a mostanit tényleg már csak a szentlélek tartja össze, és abból is bőrt szeretnék (lehetőleg josef siebelt, mert a josef siebel cipőmet 4 éve hordom és semmi baja).

    VálaszTörlés
  5. seibel.:))
    Vagy scholl-t, amit kihoztam magammal cipőt az is scholl és azt is kb. 3 év alatt nyúztam szét, még hordható csak már őőő...

    VálaszTörlés