2013. február 28., csütörtök

Che posso mangiare? (Mit tudok enni?)

Ezt a kérdést, majdnem minden este felteszem, mert ugye a GM diéta miatt muszáj. Ma jóval később mentem ki vacsizni, mint a család többi tagja, és gyorsan meg is kérdeztem, mire Giorgo elkezdett nevetni és körbejárta a konyhát, mindenbe belenézve, meg rámutatva, hogy '"questo posso mangiare? E questo? E questo?" És közben nagyon röhögtünk mind a hárman. Aztán vacsiztam, és közben az olasz zenéről beszélgetünk. Ma hallottam, hogy Isabelle a State buoni se potete-t dúdolgatja. Amikor most vacsinál mondtam, hogy milyen olasz előadókat ismerek, totál felcsillant a szeme Angelo Branduardi nevére.:) Szóval ez tökjó volt. Jó volt még ma, hogy amikor mentem a lányokért, találtam a földön egy szál rózsát, ami fehér, de a teteje rózsaszín. Azt simogattam útközben, aztán letörtem a szárát és beletűztem a kabátom gomblyukába. Közben hallgattam valami epic zümizenét, szóval jó volt. Jó volt az is, hogy hazaértünk és hajat mostam végre.

Ami nem volt jó: Reggel felkeltem, elment itthonról mindenki és szokásomhoz híven visszafeküdtem pihenni. Olyan remegés és szédülés jött rám, hogy ihaj. Na mondom éljen... Aztán Nino felébredt, adtam neki tejecskét, és elmentünk rajzfilmet nézni, amit én félkómában töltöttem. Végig olyan érzésem volt, mint ájulás után szokott lenni, ez a gyengeséges, nem vagyok a testem ura érzés, ami egyik percről a másikra szűnik meg. Utálom. Egész nap kitartott a hatása, így nem mentem aperitivozni, pedig készültem rá (már azt is kiválasztottam mit veszek fel...) Nem volt még jó, hogy Nino egész nap hisztis volt. Odáig jutottunk ma, hogy  beraktam az ágyába, miután nem volt hajlandó ebédelni, na ott üvöltött vagy 15 percig, addig én befejeztem a főzést, bementem hozzá, hogy választhat, hisztizik tovább, alszik, vagy ebédel (mert hogy nagyon fáradt is volt valamiért). Ebédelt. De egy nazgul nem tud úgy sikítani, mint ő ilyenkor. Halál.

Viszont tegnap este nagyon cuki volt, idejött az ágyamba játszani, és 20 percig itt játszott a takaróval meg minden mással is. Tényleg cuki volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése