2013. január 10., csütörtök

Primo giorno (első nap)

Ma nyolctól voltam... Elvileg... Azért mondom, hogy elvileg, mert én nagyon hősiesen felkeltem reggel, ám, amint láttam, hogy Nino alszik, úgy gondoltam, hogy felöltözés után én is szendergek még egy kicsit. Na a szendergésből az lett, hogy úgy elaludtam, hogy még álmodtam is. Azt álmodtam, hogy az aupaircéges közvetítőt eljött hozzánk és közölte velem, hogy semmiképp sem maradhatok május elsejéig, mert így szól a szerződés. Én meg magyaráztam neki, hogy tudok róla és ne aggódjon haza fogok menni, mert haza kell mennem, várnak rám. Aztán arra riadtam, hogy apró talpacskák szaladnak ki a szobából. Ekkor volt reggel tíz. Igazából baromira örültem ennek a plusz másfél órának, mert még mindig nem aludtam ki magam az út óta. Viszont ekkor elindult a hadjárat, mert Nino valamiért nagyon hisztis. Szerintem meg van fázva, mert a hangja is más, mint szokott, meg láthatóan nyűgösebb és ez nem az a fajta nyűgösség, ami akkor volt, amikor  jöttem. Délelőtt játszott, meg nézte a meséit, én meg takarítottam meg zsemlét sütöttem. Nincsen papírtörlő, ami azért baj, mert másfajta se nagyon van. Papírtörlő nélkül pedig nehéz takarítani, legalábbis itt.
Aztán megjött Isabelle, éppen ebédeltünk, és délután meg elmentünk sétálni. Na az nagyon jó volt, mert a fiatalúr kb. fél óra alatt elaludt, onnantól meg én szabad voltam. Megírtam egy levelet, meg pakolásztam egy kicsit.
Tegnap Elisa elkérte tőlem a Hobbitot, amit örömmel adtam a kezébe. Benne volt egy könyvjelző, amit Tündétől kaptam és a Gyűrű felirata van rajta. Ma közölte a kisasszony, hogy akar tudni ilyen betűkkel írni, úgyhogy ráírtam egy olasz tolkienita ismerősömre, hogy hol találok olasz tengwar abc-t (kicsit más, mint a magyar) s rögtön elkezdtem fűzni, hogy jöjjön táborba!:D Nagyon érdekes volt vele beszélgetni, mert alig kellett szótárat használnom. Erre azért némiképp büszke vagyok ám.
Elisa ma is bejött a szobámba, nézegette a mécsestartómat, meg a mindenféléimet. Nem tudom mivel nyertem el a bizalmát, de valamivel nagyon. És olvassa ám a Hobbitot, holnap viszi magával a suliba. Azért ezt nagy érdemnek tartom és örülök neki. Remélem megszereti.

Remélem hamarosan lesz valami tennivalóm, találkozó vagy valami, mert különben megkattanok. Emberekkel szeretnék ismerkedni, hogy lekössem magamat.

1 megjegyzés: