2013. január 18., péntek

Péntek éjjel


Látszik, hogy ma péntek van, mert nagyon kevesen, és kevés ideig voltak ma netközelben. De azért sokakkal tudtam beszélgetni, jövőhéttől meg talán, már nekem is lesz valami programom.
Eredetileg filmet néztem volna, de a gépem nem ahajtotta ezt a vágyamat teljesíteni, maradt hát a gondolkodás, mint az utóbbi időben oly sokszor.

Mert, amióta visszajöttem, még nem aludtam át éjszakát és még nem sikerült elaludni éjfél előtt (hajnali kettő...)

Furcsa dolog ez a külföldön levés, mert ha másra nem,arra mindenképp jó megismerd önmagad, és rájöjj kik azok, akiknek szüksége van rád, és akikre neked van szükséged. Fura érzés rájönni, hogy vannak emberek, akikről azt hittem, hogy jól ismerem őket, és akkor kiderül, hogy tévedtem (pozitív és negatív értelemben is). 


Szeretnék beszélgetni. Sokakkal és sok mindenről. 

1 megjegyzés: