2013. január 27., vasárnap

Novantadue (92)

Annak idején, amikor kijöttem, megszámoltam, hogy kb. 111 nap van még hátra addig, hogy felszálljak a repcsire és hazamenjek. Akkor megbeszéltük Thereonnal, hogy a 100.naptól kell majd visszaszámlálni, mert az olyan szép kerek szám.
Csak, hogy nem néztem a naptárat, mert más dolgom volt, így csak most vettem észre, hogy 92 nap van még hátra. Pontosan 3 hónap és két nap.
Igen, tudom nem ezzel kéne most foglalkozni...

Eldöntöttem, hogy holnap veszek új pizsamát, meg befizetem a netet, illetve feltankolok csokiból. Már egyáltalán nincsen semmilyen nasim és mostanában úgy érzem kéne.

Február elsejétől pedig ráfekszem az olaszra, most már tényleg. Ha minden nap megcsinálok 10 feladatot és egy fordítást, akkor csak haladok valamennyit nem igaz?(vagy 5feladatot és egy fordítást).

Amire most igazán készülök, az a Carnevale lesz Viareggioban. Igaz, hogy még három hét van addig, már várom. Tudom, hogy jó lesz!

Egyébként a hétvégén végül is nem mentem sehova.Ma egész nap csak feküdtem az ágyamban, néha kimentem inni vagy pisilni, de még enni is idebent ettem. Isabelle aggódott is, de mondtam neki, hogy nem kell, néha van nálam ilyen, csak hagyjanak aludni. Hagytak. Nagyon helyesek voltak,Isabelle többször is kérdezte, nem kérek-e valamit.Mondtam neki, hogy nem, tényleg jól leszek, csak aludnom és pihennem kell. Estére jobban is lettem, és mondtam is neki, hogy sokkal jobban vagyok, átaludtam a napot.

Remélem a jövőhetem jobb lesz, mint az ehetem volt. Például, ha Nino nem visít holnap reggel, amikor meglát, én már örülni fogok. Ha szép lesz az idő, elmegyek vele sétálni is.


2 megjegyzés:

  1. legalább annak örülj, hogy ott szép idő van, ott megint esik a hó, de holnapra majd megint elolvad :(

    VálaszTörlés