2013. január 28., hétfő

Nausea, un' po di temperatura, mi giro la testa, ho dei brividi

A fenti szavak, azok, amiket mostantól jóól meg kell jegyeznem (hányinger, hőemelkedés, szédülés, hidegrázás).
Ma ugyanis úgy keltem, hogy rázott a hideg, nem kaptam levegőt, és olyan lázasnak éreztem magam, hogy ihaj. Nagy nehezen kitántorogtam a konyhába, ahol Giorgo közölte, hogy ÚRISTEN ANNA DE FEHÉR VAGY!!! Én meg mondtam, hogy ja, szédülök, és hányingerem van. (Ja meg fájnak az ízületeim is).
Mondta, hogy biztos influenza lesz, annak ezek a tünetei, én meg ráhagytam, hogy biztos. Azt nem mondta, hogy itthon marad, de Isabelle sietett haza. Én félkómában töltöttem a délelőttöt.Ja Nino persze üvöltött reggel, mint, akit ölnek, hogy FÁJ FÁJ NE NE NE de, hogy mit ne és mi fáj, azt nem tudtuk meg. Viszont, mikor elkezdtük nézni az autókat odakint, elhallgatott. (Ja esett ma..) Ezután mesét néztünk, ő meg nagyon cuki volt, odahozta nekem az összes pelust, meg a pokrócát, hogy betakar, mert látja, hogy beteg vagyok. Azt hittem megzabálom, annyira édes volt. Olvastunk is együtt, (Ekkor egyébként 37,2 volt a hőemelkedésem...). Mikor Isabelle hazaért megkérdezte, hogy nem akarok-e orvoshoz menni, mondtam, hogy nem, csak ha rosszabbul leszek. De ha kell, akkor elvisz az ő dokijához ám. Mondtam, hogy köszönöm, viszont muszáj elmennem netet befizetni.
Úgyhogy buszra szálltam, elmentem a saturnba, vettem kábelt a gépemhez, most már nem kontakthibás (büszke vagyok ám magamra, hogy ezt egyedül sikerült elintézni) meg befizettem a netet, meg vettem csokit meg csokit és nutellát is, meg kenyeret, meg csokit is az ipercoopban. A többi pénzt pedig elrakom.:) (olyan 35-40 euro maradt meg a 90-ből, szerintem egész ügyes vagyok, tekintve, hogy 29 volt a kábel, 15 a net)
Hazatekeregtem, közben elaludtam a buszon és nagyon furát álmodtam, de azt most ide nem írom le.:)
Aztán Isabelle elment Valentinával valahova, én meg játszottam Ninoval, feküdtem a kanapén és labdáztunk. Engem közben rázott a hideg, de azért nagyon jól szórakoztam. Nevettem is bizony, pedig erre már elég régen volt utoljára példa (péntek este óta rázott a hideg, és nagyon szarul voltam)  többet sírtam amióta itt vagyok, mint nevettem. De most nagyon jólesett vele játszani és nevetni. Azt is mondta, hogy én vagyok az ő barátja. Hihetetlen forma komolyan.
Most egyébként határozottan jobban vagyok. Valószínűleg, mert ettem két bountyt és lement a lázam is, meg   ugye sikerült teljesíteni a questet és egy olaszországi ismerőstől kapok két pizsamát is.:)

Szóval most kicsit jobb. Holnapra nincsen tervem. Takarítok, zenét hallgatok, énekelek és játszom a kiskrampusszal...

1 megjegyzés:

  1. gyógyujjá - olyan érzésem van, hogy mostanában mindenkinek csak ezt írom - mi ez a dögrováshullám?

    VálaszTörlés