2013. január 29., kedd

5 perc munka 5 perc pihenés..

Reggel nyolctól voltam, de amint Isabellék kiléptek az ajtón,visszahulltam az ágyba. Előtte azért még megcsináltam a teámat, onnantól viszont némi kómában leledzettem. Nino szerencsére 10-ig aludt. Ma nem bőgött! Rettentő cuki volt. Megitta a tejcijét, közben én gyökkettővel mozogtam, de azért elláttam a feladatom, megcsináltam mindent, amit mára terveztem. Aztán megettem egy csokit (egyelőre mást még nem ettem), meg megittam két liter folyadékot. Nem móka ám ez így, mert nem is nagyon vagyok éhes és mégis.
Mivel szép volt az idő, elmentünk Ninoval sétálni, ő pedig dalolgatott útközben. Sütött a nap és egészen meleg volt. Ja napközben 5 percet dolgoztam, 5 percet pihentem...Egy élmény volt...

Délután feküdtem, meg olvastam, meg feküdtem. Nino elaludt a kanapén mesenézés közben és lepottyant. De sikeresen megvigasztaltam és visszaaludt.

Voltunk vérnyomást méretni, de rendben van...

Csak vírus lesz ez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése