2013. január 24., csütörtök

List

Amit muszáj lesz venni:

1 vagy 2 pár cipő, ha találok pl.: leárazva túracipőt, akkor egy olyan mindenképp kell, illetve egy pár rendes cipő, mert az itt sincsen és otthon se.
2-3 felső. Kihoztam magammal 7 db felsőt, és ebből négy olyan van, amit már nem fogok hazavinni, utcára már nem lehet felvenni. Ezek helyett muszáj másikat venni.
1 vagy 2 melltartó... Az 5-ből, amit kihoztam kettő már elszakadt...
Ha sikerül, akkor kártya a fényképezőgépbe, mert szeretnék fotókat készíteni a helyekről, ahova elmegyek és a tervekben sok ilyen hely van.
Helyek, amiket meg szeretnék nézni:
1. Viareggio-i carnevál. Erre 99% hogy menni fogok. Nehogymár úgy menjek haza Olaszországból, hogy nem láttam egy darab karnevált sem...
2. Pisa. Valamikor március elejére van tervezve.
3. Milánó, szintén valamikor márciusban, állítólag egy nap alatt bejárhatóak a főbb érdekességei.


Egyébként Lucifer továbbra is köztünk van. Ma megint alkotott. Pisilés után földhöz vágta a bilit... Nem mintha nem akartam volna felmosni ma, de nem így...
Kérdeztem a szüleit, hogy mitől ilyen mostanában de fogalmuk sincsen. Tegnap este közölte az anyjával, hogy ő nem tud többet a nagyszobában aludni és képtelen rá. Átvitték az ágyukba, ahol közölte az apjával, hogy éhes, szomjas, pisilni kell stb. Na utána visszatették aludni a saját ágyába... reggelig aludt.

Arra is gondoltam, hogy lehet, hogy ezekre ébredek fel éjszakánként, amikor őfelsége jön-megy a lakásban. Mert hogy elég éberen alszom itt kint.Otthon volt olyan, hogy annyira mélyen aludtam, hogy arra se ébredtem fel, hogy csörög az ébresztő, pedig arra mindig felébredek.

Viszont most már érezhetően szebb idő van. Például sokkal tovább van világos, és süt a nap is. Meg melegebb van, mint, amikor jöttem. Jó lenne ha most már kifelé mennénk ebből az undorító mediterrán télből.

Mozgalmas hétvégém lesz, majd írok róla:)

1 megjegyzés: