2013. január 15., kedd

Hai freddato? (Megfáztál?)

Ezt a kérdést tette fel nekem reggel Giorgo. Ó igen, rohadtul meg vagyok fázva. Fáj a torkom, a fülem, szerintem éjjel lázam is lehetett, bár ebben nem vagyok biztos.De nem aludtam jól, amióta kint vagyok még nem sikerült átaludni az éjszakát. Álmomban állást kerestem, és kiröhögtek, hogy ne is álmodjak róla, hogy tanítani fogok, aztán vízbe is fúltam. Reggel az óra előtt ébredtem, de nem másztam ki az ágyból, ameddig Giorgo nem jött ébreszteni (kopog és szól, hogy Anna, és akkor én rögtön felébredek, mindig). Aztán csináltam teát, meg megettem a tegnapi mézes gyümölcsöket, de még mindig nem voltam jobban. Nem voltam éhes sem, ami nálam külön érdekes, mert ha nem vagyok éhes, akkor két dolog lehetséges:
Vagy beteg vagyok (testileg vagy lelkileg)
Vagy annyira bepörögök, hogy észre sem veszem, hogy nem ettem (mint a LEP-en,amikor két cserpes rudival csináltam végig a napot).
Aztán felébredt Lucifer és jó egy órán keresztül velünk volt. Csak üvöltött és üvöltött és üvöltött és üvöltött és nem tudtunk vele mit csinálni. Ha felvettem az volt a baj, ha leraktam az, ha magára hagytam az, ha nem akkor az. Semmi se volt jó neki. Aztán 11 körül megnyugodott, néztünk mesét, én közben olvastam, meg játszottunk. Ebédre pörrköltöt csináltam magamnak, neki meg egy jó adag tésztát pestoval. Egész nap hisztis volt egyébként.
Elromlott a mosógép is, ami azért vicces, mert ha én nem tudok heti egyszer mosni, akkor elfogynak a tiszta ruháim. A farmeromat már így is mosásba kéne tenni, de akkor nem tudok mást felvenni, mert a többi nadrágomban fázom. Meg ma vasaltam is egy jó nagy adag ruhát.
Délután jött a nagymama, hozta Elisát, aztán elment vásárolni és vett nekem csokit! Teljesen meghatódtam, hogy kaptam tőle csokit, csak úgy. Mondta, hogy sajnálja, hogy uzsonnára sose tud nekem hozni sütit, de most hozott csokit. Úgyhogy most van egy tábla csokim.:)

A héten nem tervezek menni sehova, mert annyira undorító ronda idő van, hogy az hihetetlen. Ma jégeső esett, és dörgött meg villámlott. Mondjuk holnap van némi szabad időm, de ameddig nem megyek sehova, addig se jut eszembe elkölteni a pénzemet, és most igyekszem sokat spórolni.

2 megjegyzés:

  1. na az jó lesz, ha spórolsz :) és gyógyujjá is!

    VálaszTörlés
  2. jah és én is ilyen jófej nagymama szeretnék lenni, ha már a mienk nem ilyen :(

    VálaszTörlés