2012. december 3., hétfő

Magyar zene

Tegnap megtaláltam a neten ezt az oldalt: http://www.magyarnota.com/nepdalok.html aminek rettentően megörültem, mert egy csomó olyan népdal van rajta, amit szeretek és régebben még énekelni is tudtam őket, csak elfelejtődtek, meg persze sok új is, amit meg nem árt ha megtanulok. Összesen ha jól láttam három órányi zene.
Na gyorsan leszedtem és rányomtam a telefonomra, hogy, amikor a lakásban teszek-veszek tudjam hallgatni.
Ninonak rettentően tetszett. Volt amelyikre nekiállt táncolni is. Érdekes módon nem zavarta, hogy ezeket énekelem.
A másik nagyon cuki lépése ma az volt, hogy feküdtünk a kanapén, ült az ölemben és mondta, hogy fáj a bau piccolonak a valami. Mondom neki, hogy hol fáj? Hát itt! És mutat a hátára. Na gyorsan megpuszikáltam a bau piccolot, mondtam, hogy ez az orvosság és most már biztos jobb neki. Na erre elkezdett fájni bau piccolo szeme, orra, szája, arca, és mindet szépen végigpuszikáltam. Aztán Nino is végigpuszikálta mindenhol és akkor a bau piccolo meggyógyult. Teljesen el voltam tőle ájulva, annyira aranyos volt.

Egyébként ma nyűgös reggele volt, meg nyűgös napja is van. Remélem öt körül elalszik, mert én hattól vagyok ma este és akkor kicsit még nyugi lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése