2012. december 12., szerda

CD DVD

Lássuk csak mióta is nem írtam? Nem igazán történik semmi érdekes mostanában. Nino szerencsére, három napja 10-11ig alszik, ami nekem nagyon jó, mert addig csinálhatok mást. Egyébként eljátszik egyedül.
Tegnapelőtt kimentünk sétálni, mert szép az idő, én rögtön meg is fáztam, és tegnap egész nap fájt meg folyt a fülem... Végül is, idén még nem volt arcüreggyulladásom sem, pedig az minden télen előjön. Úgyhogy sópárnát melegítettem és elmagyaráztam Isabelléknek, hogy mi is az és hogy is van és mire használom.
Valószínűleg a betegség-érzés miatt is értettem kevésbé, amit hozzám beszélnek, mind a szülők, mind a gyerekek.Meg talán azért is, mert agyban már otthon vagyok sokszor. Már az otthonnal álmodom.
Tegnap elmostam a szappantartót, mert nagyon zavart, hogy dzsuvás. Nem tudom ez a feladataim közé tartozik-e, de hányingerkeltő érzés volt ránézni is. Nem tudom őket hogy nem zavarta eddig. Egyébként vannak olyan dolgok, amik még zavarnak, például, hogy belemásznak a gyerekek a mézbe a vajas késsel, meg a nutellással. Szerintem rém gusztustalan (főleg, hogy utána én ennék abból a mézből, de már kitaláltam, hogy a követező adag felbontásakor gyorsan kiveszek magamnak az egyik nutellás poharamba és megmondom, hogy sorry ez az enyém, mert ha belemásztok a kenyeres késsel, akkor gluténos lesz), meg olyan koszosan tudnak néha enni, nem zavarja őket, ha lepotyog a kaja az asztalra, főleg a reggelinél, simán széthagyják a félig megrágott kenyeret, meg ugye itt szokás a reggeli tejbe/kakaóba/kávéba/teába mártogatni. Ja és Elisa csámcsogva eszik, és hiába szólnak rá a szülei, hogy csukja be a száját. Még Nino is csukott szájjal eszik.:))) De ezek persze ilyen apróságok, amiken egyszerűen túl lehet lépni. Meg, amikor gyerek voltam, biztosan én is csináltam hasonlókat. Ami egyébként nagyon fura nekem az az, hogy mennyire nem vigyáznak a tárgyakra, nem a játékaikra, hanem az egyéb dolgokra. Ezért ma meguntam, hogy a cd-k és a dvdk szanaszét heverésznek és rendbe raktam őket. Ekkor szembesültem azzal, hogy hoppá egy csomó minden hiányzik, ami engem is érdekelne. Most találtam valami kelta zümizenét (Tannas- rú rá című albuma) és azt hallgatjuk Ninoval. Az olasz gyerekslágerektől már lassan megsüketültem. Az a problémám velük, hogy mind a rajzfilmek, mind a gyerekeknek készült dolgok valami döbbenetes fejhangon készülnek. Ez otthon is biztos így van, csak ott nem zavar ennyire.  Szóval rendbe tettem a cdket, megkerestem minden dvdnek a dobozát (a kazetták is pucéran voltak, azokat is a helyükre tettem), és közben eszembe jutott apa, meg a szobahőmérsékletű dvdje (A sztori az volt, hogy vittem Alyrnak dvdn valami filmet, már nem emlékszem mit,  kb. 7 éve decemberben és apám nekiállt velem üvölteni, hogy tönkre fog menni a dvd a hidegben és tartsuk szobahőmérsékleten, marha jól szórakoztunk rajta, hogy ennyire kiakadt, és persze kicsempésztem a dvd-t (boccs apa), aztán meg vissza.) és hogy mennyire rosszul lenne, ha látná, hogy itt össze-vissza vannak dobálva ezek a dolgok és semmi rendszer nincsen bennük. Hát még ha látná, hogy némelyik cd-dvd hogy meg van karcolva... Most azon imádkozom, hogy a Szépség és a Szörnyeteg működjön, mert meg akarom nézni este. Ja meg, hogy a Disney verzió legyen. Egyébként például nem találtam meg a Momo dvd-t és a Dzsungel könyve zene cd-t sem.
A múltkor kaptam kölcsön Elisától játékos cdket de azok is káoszban voltak.

Oké lehet, hogy csak engem zavar, mert ugye otthon minden kazettának volt száma, betűjele, később a dvdk is ilyen számokba és betűjelekbe kerültek és ez mind apa gépén tárolva katalógusban van, így könnyű megtalálni egy-egy filmet ha az ember keresi. Otthon nekem csak rá vannak írva a dvdkre, hogy mi van rajtuk, de általában tudom melyiket hol találom, és baromira vigyázok rá, hogy ne legyen karcos.

De ezen is látszik, hogy ami nekik nem kupi, az nekem igen, és fordítva:)

1 megjegyzés:

  1. nekem meg filmek szinte nincsenek is kiírva, a videók így működtek, de azok már rég nincsenek itthon :)

    VálaszTörlés