2012. november 8., csütörtök

Mázli

Óriási mázlim volt ma, mert Elisa nem adta vissza a reggelijét a természetnek, cserébe egész délelőtt mesét néztek Ninoval, így nekem volt időm takarítani, vasalni meg pihenni. Még mindig rettentő fáradtnak érzem magam, biztos az időjárás, meg a hazamenni akarás is benne van.
Viszont megjött az új pulcsim, ami olyan meleg, mint egy rockerpulcsi de sokkal jobban néz ki! Abban aludtam délután és olyan jó volt... Szóval már csak egy új szoknya kell és teljes lesz a szett,amiben haza akarok menni. (Persze ha nem találok szerelem szoknyát olcsón, akkor nem abban megyek, hanem a bordóban).
Ninoval este rajzoltunk, pontosabban ő rajzolt, én meg néztem. Naagy bálnát rajzolt és mondtam neki, hogy hol a bálna szeme? Meg a szája? Van-e neki keze (rajzolt neki)? Hol vannak a fogai? (ezeket belerajzolta a szájába) és minden rajzolás után baromi vidáman nézett rám.
Rettentő cuki volt, azt kell mondjam.
Már csak a holnap van, és hétvége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése