2012. november 6., kedd

ííííííííííííííííííííí

Megjött ma a kabátom!:)))
Az úgy volt, hogy reggel nyolckor már keltem, és persze Nino is ébren volt. Konstatáltam, hogy oké, ma se alhatok tovább, de nem baj, mert úgyis van dolgom.
Aztán Nino egyszercsak közölte, hogy ANNAAA GYEREE EZT NÉÉZD!! És mutat az asztal alá. Ott volt, egy bazi nagy pók. Mondom neki, hogy Te ez igazi? Ő meg csak néz rám, hogy csináljak már valamit. Na megbökdöstem a pókot egy ceruzával, de nem mozdult. Megböktem újra. Aztán látom ám, hogy ez nem is igazi, hanem a lányok hagyták ott s műanyagból van. Meg is mutattam Ninonak, hogy nem igazi, ezzel ő elvonult mesét nézni. Addig én felmostam, teregettem, pakoltam a lakásban, és 11-kor elindultunk húst venni.  Majd fogom mondani Isabellenek, hogy ha reggel mondja nekem, hogy mit kell csinálni írjuk le, mert lazán elfelejtem délig, tekintve, hogy ilyenkor én még félig alszom.De a húst az ügyesen megvettük, bár Nino kétszer is megpróbált megszökni a boltból. Pedig kapott cukorkát is a hentestől, de hát marhára unta magát. Hazafele végig a hátamon vittem őkelmét (úgy, ahogy Mau szokta vinni Noyát), amit marhára élvezett, csak ő nem kapaszkodik:/
Aztán megfőztem az ebédet és kérdeztem tőle, hogy nem akar-e enni. De nem akart, viszont engem küldött nagyon, hogy menjél egyél, menjél egyél. Úgyhogy mentem és ettem, őfelsége közben elment egyedül pisilni, ám ehhez totálisan pucérra vetkőzött és az istennek se akart felöltözni. (Ja játszani se akart ma velem, csak mesét nézni.)
Ekkor ért haza Isabelle és én ekkor döntöttem úgy, hogy akkor most elaluszok egy kicsit. Arra ébredtem, hogy csöngetnek. Én úgy pattantam ki az ágyból, mint akit kilőttek, mert éreztem én, hogy a kabátom érkezik. Hát valami gyöönyörű. Rajtam is.:) Isabellenek is nagyon tetszett, meg Giorgo is azt mondta, hogy údeszép.
Majd lesz róla normális fotó, de csak kérésre küldöm mélben.

1 megjegyzés: