2012. november 24., szombat

Gulyásleves

Igen, bizony! Főztem gulyáslevest! ÉÉN ITT! Isabelle mondta két napja, hogy mi lenne ha főznék. Mondtam, hogy oké, de kell hozzá pirospaprika mert anélkül nem az igazi. Na Giorgo csak azt felejtett el venni, úgyhogy reggel közöltem vele, hogy anélkül nem lesz gulyás. El is rohant boltba. Miután hazaértek én gyorsan nekiálltam az elkészítésnek. Közben a farzsebemből szólt a muzsika a telefonon keresztül Corvus corax szólt meg Kíla. Giorgo kérdezte, hogy ez miez én meg próbáltam neki elmagyarázni, de egyszerűbb lesz, ha majd megmutatom, ha lesz rendes netem.
Aztán Giorgo kérdezte, hogy a gulyás az ilyen leveses? Mondtam, hogy igen, mert, amire ő gondolt az a pörkölt. De hogy ezt nem marhahúsból csinálják? Mondtam, hogy de, de az én családom disznóból szokta.:)
Egyébként valami isteni finom lett. Én még életemben nem csináltam ilyen isteni finomat gulyásból. Persze magamnak utánfűszereztem, mert ha én sótlannak érzem, akkor az pont jó.:)

Aztán rohantam, hogy el ne késsek a találkozóról Júliával és mentünk ingyenes idegenvezetésre. Az elején még tudtam követni miről van szó, de aztán már Júlia sem tudott figyelni. Olyan volt, mint egy nagyon nehéz szöveghallgatási feladat. Ezután mentünk A kávézóba, amiben Könyvek vannak meg Forrócsoki. Hát oda fogok szokni. Sőt ha valaki kijön oda elviszem!:)

És még holnap is lesz gulyásleves:))

Örömbódóttá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése