2012. november 10., szombat

Anna é bagnato...

Tegnap este azzal a tervvel feküdtem le aludni, hogy ma mindenképp elmegyek a Fiumarába új fülesért. Reggel viszont annyira undorító ronda gusztustalan volt az idő, hogy erősen gondolkodtam rajta, hogy inkább holnap kéne menni. De megnéztem az időjárás előrejelzést, hogy holnap se lesz jobb, így ebéd után mondtam Giorgonak, hogy lassan indulok, de annyira ronda idő van... Megkérdezte van-e vízálló cipőm. Mondtam, hogy nincsen, úgyhogy adott egyet (akarok egy olyan cipőt, hát abban a világ végére is el lehet gyalogolni).Fogtam a kis zöld esernyőmet, felöltöztem szépen és elindultam. Lementem lifttel a buszhoz, aztán  csak vártam s vártam a buszra és közben imádkoztam, hogy ne essen már jobban. Nos, imáim nem értek célba, mert mire leszálltam a buszról olyan zuhé volt, hogy ilyen otthon csak elvétve fordul elő.Tényleg mintha dézsából öntötték volna a vizet. Ez még nem lett volna baj, ha az esernyőm nem dönt úgy, hogy nem akarja túlélni a napot, ha a kocsik nem verik fel a vizet és ha nem lenne mindenhol bokáig érő pocsolya. De azért elvergődtem a Fiumaráig, ott megkerestem a helyi média marktot és vettem szépen új fülest meg új egeret. Utóbbin filóztam egy kicsit, hogy biztosan kell-e nekem, de 10 eurot csak megér egy madzag nélküli darab (és tényleg). Aztán kerestem magamnak új naplót, de csak 20 eurótól voltak szépek, annyi meg nem volt nálam ilyesmire. Majd jövőhéten veszek, addig, ha olyanom van írok majd a füzetembe.
Szóval kinéztem az ablakon és láttam, hogy ez nem lesz jobb, muszáj elindulni haza. A busznál már nagyon anyáztam, mert még több volt a pocsolya, és a nadrágom már térdig felázott, ráadásul a buszon még büdös is volt:/
Az utcánk elején pedig teljesen megadta magát az ernyőm, úgyhogy azt eldobva rohantam haza, hogy ne ázzak ronggyá, főleg mert az új kabátom volt rajtam

De legalább most már rendesen tudok beszélgetni az emberekkel skypon.

Ja és megnéztem tegnap a nyelvvizsga időpontokat. Május közepén lesznek, így május elején én szépen haza fogok költözni.:)

1 megjegyzés: