2012. november 2., péntek

A harmadik ül a padon, furulyáját fújja nagyon...

Tegnap este megérkezett hozzánk két német csávó. Giorgo rögtön elkezdte húzni az agyamat, hogy Na melyik kéne? Én meg elkezdtem röhögni, hogy egyik se. Egyébként vicces mert a fazonok angolul és persze németül beszélnek és ennyi. Itt pedig tudtommal csak Isabelle beszél használhatóan angolul, Giorgo nem nagyon. Ma reggel, a két csávó valamit nagyon tervezett, én közben Ninoval bohóckodtam, meg pakolásztam a konyhában. Nino elég ramatyul van, de az orvos szerint semmi baja. Jah nem az ő ölében feküdt egész délután félálomban... Csóri kiskölyök, szerintem még csak alakul valami nyavaja neki, de az a baj, hogy én is elkezdtem köhögni.:/
Egyébként ma egyedül voltam Valentinával és Ninoval és játszottunk is egy kicsit, de inkább csak mesét néztünk,mert Nino nem igazán volt mozgatható állapotban (mindennek nekimegy, meg elesik, ha ebből nem lesz középfülgyulladás, akkor csoda van...)
Ja tegnap este elkérte tőlem a Mütyür nevű tigrisemet és azzal aludt el. Mondtam neki, hogy oké ma is alhat vele, de aztán kérem vissza. Halál boldogan hurcolássza a lakásban. Azt hiszem megvan mit kap tőlem karácsonyra, csak találnom is kell egyet otthon. Bár valszeg nem tigris lesz, hanem valami más állat. Az is lehet, hogy otthon varrok neki is meg a lányoknak is valami kicsit. A lányokban nem vagyok biztos, hogy örülnének neki, de Nino tuti halál boldog lenne tőle.
Aztán ebédnél azon nevetgéltünk, hogy Giorgo szerint a két német srác egy pár. Erre elkezdtem én is röhögni, merthogy szerintem is. Az egyikre még rá is illik a sztereotípia, ahogy jár meg beszél. Egész ebédnél ezen szórakoztunk, bár Isabelle szerint nem melegek. Nem mintha számítana, hiszen holnap már el is mennek, de ettől még nagyon vicces az egész. Isabelle mondta, hogy nem érti miért Giorgot fotózták le és mért nem engem, amikor én sokkal szebb vagyok, meg a szemem is kék. Na ezen például szakadtunk a nevetéstől. Sajnos az a baj, hogy ezután nem fogok tudni nevetés nélkül ránézni a fickókra.

Három körül pedig elmentem a Bazilikába gyertyát gyújtani. Tudom tegnap illett volna, de nem volt miben kimennem az utcára, mert annyira undorító idő volt, cserébe ma süt a nap. Ja és azért oda mentem, mert tudtam, hogy ott lehet gyertyát gyújtani. Meg vettem még teát, hogy legyen mit innom a gyógyulás érdekében. Nagyon szeretnék teljesen egészségesen hazamenni.

Most pedig Valentina furulyázik. Az a baj, hogy egyáltalán nem tud:D Pár napja kapta a furulyát. Ha itt lenne a sajátom (ha nem hagytam volna el tavaly karácsonykor), akkor most segítenék neki tanulni, de hát nekem még nincsen. Van itt hangszer bolt ott fogom megkérdezni, hogy mennyiért adják a fa furulyát. Persze vehetek 11 euróért Yamaha furulyát is, de ha már megtehetem, miért ne vegyek fát?

Érdekes egyébként, hogy vannak napok, amikor estig eszembe sem jut magyarul gondolkodni, vagy beszélni, máskor meg éppen csak makogom az olaszt...

1 megjegyzés: