2012. november 1., csütörtök

Ha mostanában

Vinnyogós bejegyzéseket írok ne lepődjetek meg. Mint alant, már kifejtettem éppen rettentő hiányérzetem van. Ráadásul meg is vagyok fázva és a fejem is fáj. Nino sincsen a legjobb formájában sajnos:(

A mai nap nagyon érdekes volt, ugyanis elvileg most kéne dolgoznom, de nincsen mit csinálnom, tekintve, hogy Giorgo itthon van, a lakás rendben, az asztal megterítve és a gyerekek is le vannak foglalva az apjuk által. Úgyhogy most itt zombulok a gép előtt, ahogy egész nap tettem. Merthogy ma filmet néztem, a Zodiákus címűt. Nem rossz, nem rossz, de láttam már a témában jobb filmet is. Érdekelt volna, hogy megpróbálták-e újra elfogni a gyanúsított pasast és hogy miért nem adtak ki körözést ellene, ha gyanúsított volt, miért nem találtak meg és kérdeztek ki minden életben maradottat az üggyel kapcsolatban?
De a színészek nagyon jók voltak benne. Bár, hogy ki a film főszereplője (a láthatatlan gyilkoson kívül) az nem igazán derült ki tulajdonképpen. A rendőrfőnök? Az újságíró? A karikatúrista? (ezt így kell írni?)

Nino nagyon nyűgös volt egész nap. Szerintem most tényleg beteg lesz. Nem volt jó neki semmi, csak az anyja ölében. Egy élmény lesz vele holnap küzdeni.

Ha hétvégén is ilyen zseniálisan szép idő lesz, nem tudom mihez kezdek magammal... Két napja nem voltam kint.

Mai unalmas bejegyzésünket olvashatták. Amennyiben szeretnék ezt élőben is hallani, várjanak decemberig, vagy vegyenek fel skypon.

3 megjegyzés:

  1. a karikatúrista az karikába hajlított túrista? amire gondolsz, az rövid Ú :)))
    amúgy küldhtenél egy kis időt, ah nekem úgyis sok van :)))

    VálaszTörlés
  2. Tünde: Aláhúzta azt is, én meg nem tudtam, hogy most melyik a jó:/ Az ilyenekben ilyenkor simán elbizonytalanodom, de otthon erre van a tőled kapott helyesírási szótár... Itt csak olaszul van ilyen:)

    VálaszTörlés
  3. oda a lyukba beír és megvárja az eredményt :)
    http://www.magyarhelyesiras.hu/

    VálaszTörlés