2012. október 5., péntek

Végre péntek!

Nino ma kétszer is sikeresen bepisilt... Konkrétan nem maradt tiszta, száraz nadrágja.
Délután voltam nyelvtanfolyamon. Bogi írt, hogy ő nem fog tudni járni, mert akkor nem ér haza dolgozni. Ez végtelenül szomorú dolog:( Most így egyedül vagyok magyar a csoportban, de a tanerő már megjegyzett magának. Ma egy indiai lány mellett ültem. Még mindig nagyon az elejét vesszük a nyelvtannak, úgyhogy egész jól haladok vele. Most jönnek a prepozicíók, amikben mindig is rossz voltam, szóval már megérte. Plusz ma megtanultuk a kéz ujjainak a nevét. Vicces volt, ahogy a tanár magyarázta.:D Olaszul a kislábujjat és a kisujjadat ugyanúgy hívják.
Elmentem megnézni a cipőboltban a cipőcskémet, és nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy annyiba kerül, hogy az e-heti fizumból simán telik rá még úgy is, hogy kirándulok vasárnap. Hazaérve mondtam Isabellenek, hogy holnap adja oda a pénzikémet (változó, hogy pénteken vagy szombaton kapom meg), mire a kezembe nyomott 80 eurot. Hát valami mennyei boldogság járta át a lelkemet. Így még félre is tudok tenni!

Itt még mindig annyira meleg van, hogy szandálban járok és pólóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése